Torbjørn E39 Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Felleskjøring til Lånke søn 24 aug?? Jeg skal dit enten med min bil eller med en "lånebmw" Foreslår felles oppmøtested på Esso Dampsaga Steinkjer. Bmw'er sør for Steinkjer kan enten møte på Steinkjer eller "hoppe" på underveis Vet ikke programmet for Lånke, hva tid de starter der osv, og derfor er møtetidspunkt på Esso litt åpent hva som passer. Mulig ESveen vet litt om tider. Vært tøft å møtt TrH gjengen i Stjørdal/Værnes og kjørt skikkelig kolonne til Lånke. Kom med innspill folkens, det er litt over en uke igjen..
opt Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 Har det, dårlig med respons etter det ene treffet.
Olelink Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Vært morro å hatt ett nytt vintertreff igjen, liksom ikke så mye annet av treff på vintern
opt Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 Jeg kan brøyte opp sladdebane på åkeren.
Brættis Skrevet Desember 23, 2008 Skrevet Desember 23, 2008 Jeg kan brøyte opp sladdebane på åkeren. I`m in. Go for it
opt Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 Skal vurdere det hvis det er flere som er interessert. Er en god del jobb for å få det til bra nok. Har en flekk på 45 mål som er pløyd som jeg kunne gjort det på, skulle nok fått til 500m løype tror jeg. Men det er også litt væravhengig, jeg kan ikke brøyte meg helt ned på pløya heller.
Brættis Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Tar en dugnad til meg på å hive mellomaksling, bensintank og ledninger på motoren på dele E30`n min først da, så kan vi dele på å bruke den opp.... Alle velkommen..
Ivanrogov Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Må vel lage løypa langt unna tre/mast/strøm om Vegard br. skal kjøre da... hihi
Brættis Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Hvordan går det med bmwèn Vegard? Står den på skolen?
Vegar br. Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Morsom du.. Går da bra med den, den står på skolen ja, så tar jo litt tid seff, blir vell ferdig til våren engang
Brættis Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Det var godt å høre. Satser på å få se den på vegen igjen til sommeren da.
Sir Hofstad Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Tar en dugnad til meg på å hive mellomaksling, bensintank og ledninger på motoren på dele E30`n min først da, så kan vi dele på å bruke den opp.... Alle velkommen.. Vært fristende å fyra 325en tidlig en morgen og snekra sammen din før vi kjørte og koste oss og bila litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå