Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Felleskjøring til Lånke søn 24 aug?? Jeg skal dit enten med min bil eller med en "lånebmw"

Foreslår felles oppmøtested på Esso Dampsaga Steinkjer. Bmw'er sør for Steinkjer kan enten møte på Steinkjer eller "hoppe" på underveis ;-)

Vet ikke programmet for Lånke, hva tid de starter der osv, og derfor er møtetidspunkt på Esso litt åpent hva som passer. Mulig ESveen vet litt om tider. Vært tøft å møtt TrH gjengen i Stjørdal/Værnes og kjørt skikkelig kolonne til Lånke. Kom med innspill folkens, det er litt over en uke igjen..

• 4 months later...
  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skal vurdere det hvis det er flere som er interessert.

Er en god del jobb for å få det til bra nok.

Har en flekk på 45 mål som er pløyd som jeg kunne gjort det på, skulle nok fått til 500m løype tror jeg. Men det er også litt væravhengig, jeg kan ikke brøyte meg helt ned på pløya heller.

Skrevet

Tar en dugnad til meg på å hive mellomaksling, bensintank og ledninger på motoren på dele E30`n min først da, så kan vi dele på å bruke den opp.... Alle velkommen.. :D

Skrevet
Tar en dugnad til meg på å hive mellomaksling, bensintank og ledninger på motoren på dele E30`n min først da, så kan vi dele på å bruke den opp.... Alle velkommen.. :D

Vært fristende å fyra 325en tidlig en morgen og snekra sammen din før vi kjørte og koste oss og bila litt 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...