Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bilen din er penere enn inspirasjonsbilen din, Mats ;)

Var du hos Stian (Autoteck) å fikk lagt solfilm? Godt at du tar vare på bilen :)

hehe, joda, gler meg til vintern med skistativ og snowborde på take :P

ja var hos stian, ville ha det gjort sikkelig :)

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
har fått meg lite skilt foran, sånn type prøveskilt size:) sotingen bet jeg 6000 for, da tak de ut bakruten å satt den inn på nytt, tror den stoper 35% av lyse eller noe sånt, er ikke en sånn kjempe mørk

Jeg regner vel forsåvidt med at det skiltet ikke akkurat er utstedt av Biltilsynet? ;)

Er jo fortsatt mulig at du kan bli stoppet og siktet for dokumentforfalskning, hvis politiet som stopper deg kjenner reglene.. :roll:

nei er vel ikke det :) men skal dra ditt imorgen å søke om ett sånn lite :) det kan jo være mulig at jeg klarer å si at det er en USA front, å ett stort skilt passer ikke :)

Skrevet
nei er vel ikke det :) men skal dra ditt imorgen å søke om ett sånn lite :) det kan jo være mulig at jeg klarer å si at det er en USA front, å ett stort skilt passer ikke :)

Ja, du kan være heldig, men den skiltholderlisten du mangler, koster bare noen hundre, minnes jeg, så hvis dem kan "leksen sin", så sier dem heller at DU må tilpasse fronten din, ikke dem.

Anywho, lykke til! Peis på med info hvis det gikk/ikke gikk da :)

Skrevet

Ja, du kan være heldig, men den skiltholderlisten du mangler, koster bare noen hundre, minnes jeg, så hvis dem kan "leksen sin", så sier dem heller at DU må tilpasse fronten din, ikke dem.

Anywho, lykke til! Peis på med info hvis det gikk/ikke gikk da :)

jepp, planer om å dra innom i morgen, også skal jeg få registrert senkingen inn i vognkorte, og kanskje felgene også :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Pen bil! :D Ser så bra ut når den er lav..

Synes du skulle koble facelift baklyktene dine slik at det lyser i koffertlokk lampa også foresten..

Hva slags merke er øyelokka dine?

Sliter med og finne noen bra til E46, men likte dine svært godt! ;-)

Skrevet

ikke så værst din heller,

ja har tenkt å koble de, må bare komme tid :)

vet ikke hva de heter, tror det er kamei eller no sånt, sto på bilen når jeg kjøpte den :)

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...