Gå til innhold

min "nye" e46 318 00' Aerodynamic nye ting s.12

ellingz1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har fått meg lite skilt foran, sånn type prøveskilt size:) sotingen bet jeg 6000 for, da tak de ut bakruten å satt den inn på nytt, tror den stoper 35% av lyse eller noe sånt, er ikke en sånn kjempe mørk

Jeg regner vel forsåvidt med at det skiltet ikke akkurat er utstedt av Biltilsynet? ;)

Er jo fortsatt mulig at du kan bli stoppet og siktet for dokumentforfalskning, hvis politiet som stopper deg kjenner reglene.. :roll:

nei er vel ikke det :) men skal dra ditt imorgen å søke om ett sånn lite :) det kan jo være mulig at jeg klarer å si at det er en USA front, å ett stort skilt passer ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei er vel ikke det :) men skal dra ditt imorgen å søke om ett sånn lite :) det kan jo være mulig at jeg klarer å si at det er en USA front, å ett stort skilt passer ikke :)

Ja, du kan være heldig, men den skiltholderlisten du mangler, koster bare noen hundre, minnes jeg, så hvis dem kan "leksen sin", så sier dem heller at DU må tilpasse fronten din, ikke dem.

Anywho, lykke til! Peis på med info hvis det gikk/ikke gikk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan være heldig, men den skiltholderlisten du mangler, koster bare noen hundre, minnes jeg, så hvis dem kan "leksen sin", så sier dem heller at DU må tilpasse fronten din, ikke dem.

Anywho, lykke til! Peis på med info hvis det gikk/ikke gikk da :)

jepp, planer om å dra innom i morgen, også skal jeg få registrert senkingen inn i vognkorte, og kanskje felgene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Pen bil! :D Ser så bra ut når den er lav..

Synes du skulle koble facelift baklyktene dine slik at det lyser i koffertlokk lampa også foresten..

Hva slags merke er øyelokka dine?

Sliter med og finne noen bra til E46, men likte dine svært godt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...