ellingz1 Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Bilen din er penere enn inspirasjonsbilen din, Mats Var du hos Stian (Autoteck) å fikk lagt solfilm? Godt at du tar vare på bilen hehe, joda, gler meg til vintern med skistativ og snowborde på take ja var hos stian, ville ha det gjort sikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 har fått meg lite skilt foran, sånn type prøveskilt size:) sotingen bet jeg 6000 for, da tak de ut bakruten å satt den inn på nytt, tror den stoper 35% av lyse eller noe sånt, er ikke en sånn kjempe mørk Jeg regner vel forsåvidt med at det skiltet ikke akkurat er utstedt av Biltilsynet? Er jo fortsatt mulig at du kan bli stoppet og siktet for dokumentforfalskning, hvis politiet som stopper deg kjenner reglene.. nei er vel ikke det men skal dra ditt imorgen å søke om ett sånn lite det kan jo være mulig at jeg klarer å si at det er en USA front, å ett stort skilt passer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 nei er vel ikke det men skal dra ditt imorgen å søke om ett sånn lite det kan jo være mulig at jeg klarer å si at det er en USA front, å ett stort skilt passer ikke Ja, du kan være heldig, men den skiltholderlisten du mangler, koster bare noen hundre, minnes jeg, så hvis dem kan "leksen sin", så sier dem heller at DU må tilpasse fronten din, ikke dem. Anywho, lykke til! Peis på med info hvis det gikk/ikke gikk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 nei er vel ikke det men skal dra ditt imorgen å søke om ett sånn lite det kan jo være mulig at jeg klarer å si at det er en USA front, å ett stort skilt passer ikke Ja, du kan være heldig, men den skiltholderlisten du mangler, koster bare noen hundre, minnes jeg, så hvis dem kan "leksen sin", så sier dem heller at DU må tilpasse fronten din, ikke dem. Anywho, lykke til! Peis på med info hvis det gikk/ikke gikk da jepp, planer om å dra innom i morgen, også skal jeg få registrert senkingen inn i vognkorte, og kanskje felgene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 lite skilt framme er umulig, så burde vel ta bort det jeg har nå, før det blir trøbbel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Uheldigvis, så var det det jeg sa Men du har jo god holdning til det hele, så det går jo bra allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Vart jo pen denne her ja, syns den var litt for lav bak... vart liksom ikke noe symetri i bilen.... Men ellers var den jo smukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 den er kanskej litt for lav bak, men da er det jo basre å skru den mer ned fremme har målt litt, og trur den er sånn ca senka 90mm fremme nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Pen bil! Ser så bra ut når den er lav.. Synes du skulle koble facelift baklyktene dine slik at det lyser i koffertlokk lampa også foresten.. Hva slags merke er øyelokka dine? Sliter med og finne noen bra til E46, men likte dine svært godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 ikke så værst din heller, ja har tenkt å koble de, må bare komme tid vet ikke hva de heter, tror det er kamei eller no sånt, sto på bilen når jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 en lite update, da er vinterfelgene kommet på, dere får en liten smakebit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 en lite update, da er vinterfelgene kommet på, dere får en liten smakebit Meget pent, Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 ja ble sinnsykt bra å den ble to centimeter høyre igjen også så det var jo bra.. men skal du å ta noen bilde nå i vinterværet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 da kommer det flere bilder til dere :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 triste nyheter :/ bilen er da gått over 200k så skal ta meg en liten gravøl i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå