Gå til innhold

min "nye" e46 318 00' Aerodynamic nye ting s.12

ellingz1
 Share

Anbefalte innlegg

da skjer det ting...

da e felga bestilt.

ble vertine riviera-s black

riviera-mib-1-big.jpg

i 19" 9,5 bak og 8,5 freme tror jeg.

nye lys er også bestlt. AE og xenon med svart innmat og svarte blinkers....

bilder kommer når jeg får delene :P

har også bestilt D2 Coilovers, blir å hive dem på i påsken da jeg er hjemme og har løftebuk...

coilover.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja tror det blir bra :) gler meg.. men noen som har erfaring med bredde på felgen? er sinnsykt utsikker på 9,5" i bredde :P

kommer vel litt ann på inpresset på felgen. trur kansje du må fram m valsa. korsjen dekk skal du ha???

fått montert xenon? må vel komme ainnes å vise dæ min i påsken.. blei sykt bra m AE å xenon i sprederan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tror det blir bra :) gler meg.. men noen som har erfaring med bredde på felgen? er sinnsykt utsikker på 9,5" i bredde :P

kommer vel litt ann på inpresset på felgen. trur kansje du må fram m valsa. korsjen dekk skal du ha???

fått montert xenon? må vel komme ainnes å vise dæ min i påsken.. blei sykt bra m AE å xenon i sprederan..

jaja, mats har jo valse så det e jo ingen problem :) har ingen annelse om dekk, men trur vi snakka 255/30-19 kanskje, prøvde det på, og gikk fint, men e e spent kordan det blir med coilovers...... men kamstilling blir vel litt annerledes og det hjelpe jo på :)

har ikkje fått de nye lyktan ennu, de kommer i neste uka.. så skal æ montere de, bytta du heile lykta steffen eller bare ringan?

ja må få se kjerra de i påsken :) kanskje du vil hjelpe å sette på coiloversan, veit ikkje om nån andre som kan det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel 265/30/19 som bli riktig?

Som sagt så kan du velge toyo proxes, de er veldig "smale" i toppen, gir bedre plass enn mer firkanta dekk som vil gå lenger ut mot skjermen.

ja 265/30-19....

kanskje jeg skal gå for 8,5" bare da :) gidder ikke å subbe så mye bake når jeg har folk i :) er lei av det :P så kanskje jeg går ned til 235 da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen felger kan du få ganske brede, det kommer an på inpresset. Har sett slike felger (custom made) med ganske bred kant bak, men inpresset er "hemmelig" fra produsenten sin side.

Finn også ut hvor bred kant det er på de smalere felgene, illustrasjonsbilde er ofte en skikkelig bred felg på 11". Personlig synes jeg det er fint med bred kant bak og minst mulig foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen felger kan du få ganske brede, det kommer an på inpresset. Har sett slike felger (custom made) med ganske bred kant bak, men inpresset er "hemmelig" fra produsenten sin side.

Finn også ut hvor bred kant det er på de smalere felgene, illustrasjonsbilde er ofte en skikkelig bred felg på 11". Personlig synes jeg det er fint med bred kant bak og minst mulig foran.

helt enig, skal sjekke litt med ET å sånt... men vil ha bred bak og ikke fult så bred foran, så derfor jeg har lyst på 9,5 bak og 8,5 fremme.. skal sjekke med dekklevrandøren min hva han sier... sto heler ingenting om ET på siden til vertini så... her må man leite litt ser det ut som.. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, mats har jo valse så det e jo ingen problem :) har ingen annelse om dekk, men trur vi snakka 255/30-19 kanskje, prøvde det på, og gikk fint, men e e spent kordan det blir med coilovers...... men kamstilling blir vel litt annerledes og det hjelpe jo på :)

har ikkje fått de nye lyktan ennu, de kommer i neste uka.. så skal æ montere de, bytta du heile lykta steffen eller bare ringan?

ja må få se kjerra de i påsken :) kanskje du vil hjelpe å sette på coiloversan, veit ikkje om nån andre som kan det....

ja han har jo d..;);) blir nokk bra m coilovers..;)

satt inn ringa æ.. va lettvindt, bei jævlig bra..

d skal vel går bra..;) får se ka æ får tia t... har endel å gjøre på volvoen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...