morteym Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Hvis du skal ha mer negativ camber så vil dekket slite veldig skjevt. Det gjør allerede det med standard cambervinkel når du senker den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Virkelig et par steg opp fra du kjørte kadett det her! Den har jo gått i Bodø? Brukte stå med shell på mørkved hvis det er den jeg tror... Ser veldig bra ut!Hva gjør du i Tromsø?? ja er noen hakk opp fra kadetten, men den va då sinnsykt artig å kjøre.. 800kg og 160 hk ja den er i fra bodø, å den er ganske strøken i tromsø så jobber jeg freelance som lystekniker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hvis du skal ha mer negativ camber så vil dekket slite veldig skjevt. Det gjør allerede det med standard cambervinkel når du senker den.. ja vet, men vet ikke om jeg blir å gjøre det men er mulighet for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 da har jeg bestilt xenon til langlys og tåkelys.. bestilte HB3 til tåkelys, og det er jo feil, så sende en mail og spurte om de kunne være så snill og fikse på dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 fin bil du har.. Tror den blir bra med senk og de felgene. Tar seg godt ut med den stylinga der. Får nesten litt lyst på en sånn selv når jeg ser den;) Tror ikke jeg ville stilt enda mer negativ camber.. Sliter nok som det er med litt senk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 fin bil du har.. Tror den blir bra med senk og de felgene. Tar seg godt ut med den stylinga der. Får nesten litt lyst på en sånn selv når jeg ser den;) Tror ikke jeg ville stilt enda mer negativ camber.. Sliter nok som det er med litt senk;) takk takk... blir vel neppe å justere noe på cambern nei kan også nevene at i påsken skal lakering av dørhåndtak gjøres... lurte litt på listene også, noen som vet hvordan de er festet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Tror listene er festet med klips. Ta en titt her og se om du finner noe: http://www.bimmerdiy.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Tror listene er festet med klips. Ta en titt her og se om du finner noe: http://www.bimmerdiy.com/ fant ikke no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 da fikk jeg pakke i posten i dag D2 coiloversett helt nytt, han som solgte det hadde bære prøvd ene demperen, men det vises ikke, så er som nytt, koster 6990 nytt, så er fornøyd men det er så sinnsykt mange justeringsmuligheter, så tror jeg skal ringe AutoFX å høre om de kan sende meg noen papirer på det, fatta ingenting når jeg så på dem bilder: kjøpte også boka som vet alt beklager bildene de suger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Nye bilder fått sikkelig kamra så måtte ta ferseke bilder, om en uke ca kommer coiloversene på, og nye lykter med xenon og AE glleeeerrr meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Hvor har du bestilte de felgene? Dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Hvor har du bestilte de felgene? Dyre? sommerfelgene? de har jeg kjøpt ho andøy dekkomseting, har ikke fått noe pris enda, men jan tenkte meg de ligger rundt 2laks eller litt mer, uten dekk da... de som importerer disse er e18 motorsentret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Blir good shit med xenon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 ja halogen er no dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå