just_me Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 rattet er sikkert mye hardere Jaja jeg trodde hvertfall at den var _litt_ mykere en det den var Føltes som å treffe rattet
just_me Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Husker en test av en av de første Accentene, i 60km/t mot myk barriere(altså den gir etter) ble bilen 90 cm kortere De bilene som blir pøst ut av fabrikkene i Kina i dag er foreløbig ikke godkjent i europa nettopp pga sikkerheten. Men det driter jeg i, skal aldri kjøpe noe Kinabil uansett, skulle mot formodning BMW flytte fabrikken til Kina(Gud forby) får jeg holde meg til eldre modeller, evt kjøre traktor Det er meningen at fronten skal ta etter for å dempe "bråstoppen" eller hva jeg skal kalle det. Fronten på min e36 ble ganske mye mindre etter en kolisjon på ca 45 km. edit: sorry ble en dobbel post
opt Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Husker en test av en av de første Accentene, i 60km/t mot myk barriere(altså den gir etter) ble bilen 90 cm kortere De bilene som blir pøst ut av fabrikkene i Kina i dag er foreløbig ikke godkjent i europa nettopp pga sikkerheten. Men det driter jeg i, skal aldri kjøpe noe Kinabil uansett, skulle mot formodning BMW flytte fabrikken til Kina(Gud forby) får jeg holde meg til eldre modeller, evt kjøre traktor Det er meningen at fronten skal ta etter for å dempe "bråstoppen" eller hva jeg skal kalle det. Fronten på min e36 ble ganske mye mindre etter en kolisjon på ca 45 km. edit: sorry ble en dobbel post Er klar over det, poenget var bare at den bilen var dårlig i forhold til gjennomsnittet. Dashbordet er ikke en deformeringssone, men slik så det ut på den Accenten.
Hansh Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 rattet er sikkert mye hardere Jaja jeg trodde hvertfall at den var _litt_ mykere en det den var Føltes som å treffe rattet Dette er noe av grunnen til at det så viktig å bruke bilbelte! Uten kan airbagen virke mot sin hensikt. Noe alle heller ikke vet er at smellet fra kruttladningen som utløser airbagene smeller tilsvarende som å avfyre en hagle inne i bilen. Kollisjonstester tror jeg gir en ganske god indikasjon på hvor sikker en bil er selv om det selvfølgelig kan oppstå mange situasjoner som ikke er forutsett.
Spinx Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 http://www.adressa.no/forbruker/bil/article986346.ece
Pinky Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Har 97- og 98 mod E36 noe annerledes i oppbygningen i fronten i forhold til 91- 96 mod ?
Pinky Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Obs: Accent 95-99 kom i den farligeste gruppen i en annen test som også er basert på virkelige ulykker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå