liffi Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=LEW_wnl4qc0 Feil motor i den M5`n da !! ser ut som en M30 ( på slutten da du ser interiør motor etc... )
Kristiansan'årn Skrevet August 4, 2012 Skrevet August 4, 2012 holdt nesten på å hive mobilen i veggen der ^^' Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
KingB Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Da er tiden inne for å takke alle som har fulgt denne tråden. M5'en ble i går (08.09.2012) solgt. Håper ny eier får like mye glede av den som jeg har hatt. Peace out fra KingB
Pedi Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Uff... Kan tenke meg det var litt tungt og vanskelig å selge den? Selv jeg, som ikke har sett den på annet enn bilder engang, synes det var dumt at du solgte den... Du skal jaggu ha credz for å ha en flott bil men allikevel brukt den helt utrolig rått på bane osv..
lasseln Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Sitat fra KingB: "Gleder meg til å bli kvitt den, er så lei. Blir ikke annet enn godt!" Så tror neppe Kong Bjørnar tok dette nevneverdig tungt
spruddel Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Han var hvertfall i godt humør og lagde litt stemning på auksjonsrunden på Gatebil idag Håper neste eier tar like godt vare på bilen, selv om det skal godt gjøres.
Kristian Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 De som kjenner meg, vet at jeg tar vare på bilene mine. Pluss at det blir noen forandringer:) liffi reagerte på dette 1
lasseln Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 De som kjenner meg, vet at jeg tar vare på bilene mine. Pluss at det blir noen forandringer:) Du får komme opp med en tråd da, så vi kan følge utviklingen på bilen videre
Trond.S Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Gratulerer med salg til unge Bjørnar og gratulerer med kjøp til nye eier Hva blir det for noe nå da? Ikke båt istedenfor bil håper jeg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå