Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det!! :) :)

Er jeg som er sjåføren ja! Føler selv at jeg virkelig begynner å få taket på driftinga nå. Er utrolig morro! Bruker bare mer og mer 3 gir nå. Da blir det mye mer fart over det. Sliter litt med clutch-sluring fra 2 til 3 gir, men med ny lamell til uka så håper jeg at det problemet er borte.

Skrevet

Var på Rudskogen på lørdag, skulle ta noen bilder av bilen din, og da satt du bare å snakke i telefonen, sånn som teddysen sa rett over meg.

Det var kult å se bilen i virkeligheten og den gikk kjempe bra!! 8)

Skrevet
Takk for det!! :) :)

Er jeg som er sjåføren ja! Føler selv at jeg virkelig begynner å få taket på driftinga nå. Er utrolig morro! Bruker bare mer og mer 3 gir nå. Da blir det mye mer fart over det. Sliter litt med clutch-sluring fra 2 til 3 gir, men med ny lamell til uka så håper jeg at det problemet er borte.

Da gjør det nok vei i vellinga med ny lamell ja. Blir bra.

Var utrolig stilig å se deg komme fort og samtidig på tvers, da jeg stod rett ved innkjøringa til depoet og så på. Gang på gang kom du i samme stil opp over den lille "bakketoppen" som er der. Da var det en som glisa bredt skal du vite, hehe..

Skrevet

var på gatebil hele helgen og så deg kjøre... var du sjåfør på bilen må jeg si jeg er imponert, fikk til driftinga meget bra! lå breit som f! ;)

Skrevet
var på gatebil hele helgen og så deg kjøre... var du sjåfør på bilen må jeg si jeg er imponert, fikk til driftinga meget bra! lå breit som f! ;)

Takktakk!

Skrevet

Å jasså?! Du mener det altså? M5 stasjonsvogn er litt spesielt for meg, for det var en av de bilene jeg så på som førstegangsbil faktisk..

Lå en ute for 5 år siden til 190 000... Vi fant ut at det var vel billig og at man måtte styre unna så det ble ikke det gitt..

Men vil gjerne sitte på det.. Og jeg forstyrrer av respekt ikke andre i mobiltelefon.. For alt jeg visste kunne det være seriøse telefoner du satt i.

• 2 weeks later...
Skrevet

Det har skjedd en del i det siste, men vært dårlig med oppdateringer og bilder!

Siste nytt:

Ny orginal oljekjøler

Stor frontmontert El-vifte med egen bryter

K-Sport coilover kit

Var og testkjørte og justerte K-sport settet på Rudskogen på Søndag

Noen som har flere bilder...?

ruudracingday1.jpg

Skrevet

tok ett par bilder av bilen din på søndag... fikk noen bloppers blinkskudd også;) hehe fikk bilen noen skader av å havne i sandfella mot slutten av dagen? var mer enn nok sand i bremser og slikt når du kjørte inn på midtbanen der ihvertfall... følte litt med bilen da stakar....

mv1gx1ardpcpit1novab.jpg

mmfy9et2mt99it8sqxqv.jpg

f60y33p5hwgdkfsqzr6r.jpg

k1hrcoy19m3488bh8dfj.jpg

ryqcx6jh0eg5gylh0fzy.jpg

i5uiqku5p4d556lhci8u.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...