KingB Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Skrevet Juli 15, 2008 Takk for det!! :) Er jeg som er sjåføren ja! Føler selv at jeg virkelig begynner å få taket på driftinga nå. Er utrolig morro! Bruker bare mer og mer 3 gir nå. Da blir det mye mer fart over det. Sliter litt med clutch-sluring fra 2 til 3 gir, men med ny lamell til uka så håper jeg at det problemet er borte.
BreitBau Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 For å si det slik.. Jeg, vetu03 og Anders87 skulle spørre om tuur flere ganger! Men du satt jo ALLTID i telefon!!
///FredriK.S Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Var på Rudskogen på lørdag, skulle ta noen bilder av bilen din, og da satt du bare å snakke i telefonen, sånn som teddysen sa rett over meg. Det var kult å se bilen i virkeligheten og den gikk kjempe bra!!
Samaraiuz Skrevet Juli 15, 2008 Skrevet Juli 15, 2008 Nydelig bil:D Dett "lille" prosjektet ditt må ha kostet deg noe siden dag en regner jeg med. Er alltid morro med bil da:) Lykke til vidre;)
Torek Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Takk for det!! :)Er jeg som er sjåføren ja! Føler selv at jeg virkelig begynner å få taket på driftinga nå. Er utrolig morro! Bruker bare mer og mer 3 gir nå. Da blir det mye mer fart over det. Sliter litt med clutch-sluring fra 2 til 3 gir, men med ny lamell til uka så håper jeg at det problemet er borte. Da gjør det nok vei i vellinga med ny lamell ja. Blir bra. Var utrolig stilig å se deg komme fort og samtidig på tvers, da jeg stod rett ved innkjøringa til depoet og så på. Gang på gang kom du i samme stil opp over den lille "bakketoppen" som er der. Da var det en som glisa bredt skal du vite, hehe..
StrexX Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 var på gatebil hele helgen og så deg kjøre... var du sjåfør på bilen må jeg si jeg er imponert, fikk til driftinga meget bra! lå breit som f!
KingB Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 var på gatebil hele helgen og så deg kjøre... var du sjåfør på bilen må jeg si jeg er imponert, fikk til driftinga meget bra! lå breit som f! Takktakk!
BreitBau Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Å jasså?! Du mener det altså? M5 stasjonsvogn er litt spesielt for meg, for det var en av de bilene jeg så på som førstegangsbil faktisk.. Lå en ute for 5 år siden til 190 000... Vi fant ut at det var vel billig og at man måtte styre unna så det ble ikke det gitt.. Men vil gjerne sitte på det.. Og jeg forstyrrer av respekt ikke andre i mobiltelefon.. For alt jeg visste kunne det være seriøse telefoner du satt i.
KingB Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 Det har skjedd en del i det siste, men vært dårlig med oppdateringer og bilder! Siste nytt: Ny orginal oljekjøler Stor frontmontert El-vifte med egen bryter K-Sport coilover kit Var og testkjørte og justerte K-sport settet på Rudskogen på Søndag Noen som har flere bilder...?
S.Arnesen Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 tok ett par bilder av bilen din på søndag... fikk noen bloppers blinkskudd også hehe fikk bilen noen skader av å havne i sandfella mot slutten av dagen? var mer enn nok sand i bremser og slikt når du kjørte inn på midtbanen der ihvertfall... følte litt med bilen da stakar....
KingB Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 hehe, ingen store skader skjedd! Fikk sandblåst kanalen og felgene litt, men sånt må en jo regne med
JE Motorsport Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Man blir ALDRI for stor til å lekke litt i sandkassa
Morty999 Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 uff.. nå GLEDER jeg meg jo enda mer til å kjøre på rudskogen med min egen bil gøy med stasjonsvogn også..
BreitBau Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Så du kjørte ikke med KingB på skiltet her altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå