M3 Yngve Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 He he, velkommen etter på at sprengte dekk ødelegger mye på karossen. Jeg har prøvd å ikke kjøre dekka helt ned i år, men god dritt. Er ikke lett å slutte når man ligger på fin sladd og dekka går i oppløsing/ slipper banen eller sprenges. Lykke til med vinter overhaling, så ses vi på "skråss" neste år.
Netlandet Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Hei! Fikk tatt ett bilde av bilen din som jeg ble fornøyd med Her er det: (Dette er forresten rett før du snurrer i Breisladden)
KingB Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 He he, velkommen etter på at sprengte dekk ødelegger mye på karossen. Jeg har prøvd å ikke kjøre dekka helt ned i år, men god dritt. Er ikke lett å slutte når man ligger på fin sladd og dekka går i oppløsing/ slipper banen eller sprenges. Lykke til med vinter overhaling, så ses vi på "skråss" neste år. Takktakk! Det verste er når dekkbanen slipper og blir som en lang gummipisk som pisker siden av bilen! Satser på litt diff-modifikasjoner i vinter, så sees vi i Powerdrift serien 2009
vetu03 Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 Flott kjøring på rudsogen, så ut som bilen funket bra!! Tror jeg har flere bilder av deg, skal se om jeg finner dem.
KingB Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 se der ja!! Hyggelig tilbakemelding! Legg gjerne ut flere bilder om du har mvh Bjørnar
KingB Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 Skal nå selge KW V2 settet! Selges komplett med bremseskjold og hjullager! Se annonse for info: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14938460
tofter Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Hey, ny tråd jeg må lese når jeg har tid Men lurte på den ting, hvor får man kjøpt disse lyktene? Sjukt fete!
Gunnar Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Tror de fleste BMW-delepushere har de der. Kalles sorte DE-lykter.
Micro_RaCeR Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 tenkte kanskje du vill ha de.. topp kjøring!!
KingB Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 ..og jeg som trodde sesongen var over!!! ...der tok jeg skammelig feil ja!! Nok en røykfyllt dag på Rudskogen er over! Fikk kjørt opp alle drittdekka jeg hadde med! Begynner å bli rimelig lei av å drifte på ferdigutslitte dekk som jeg finner i dekkcontainere nå ass! Satser på å få til en avtale med en forhandler/importør snart, for å få en god deal på et parti med nye og billige 17" dekk. Noen som fikk tatt noe tøffe bilder av M5'en i dag da....?
KingB Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 tenkte kanskje du vill ha de.. topp kjøring!! Takk for bilder og cred Mr. Micro_RaCeR !
KingB Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 Hey, ny tråd jeg må lese når jeg har tid Men lurte på den ting, hvor får man kjøpt disse lyktene? Sjukt fete! Sjekk ut: www.gsbildeler.no www.koed.no
beianmotorsport Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 sinnsyk rå m5 touring. denne likte jeg råe bilder også fortsett å bruk bilen til det den er lagd for
KingB Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 sinnsyk rå m5 touring. denne likte jeg råe bilder også fortsett å bruk bilen til det den er lagd for hehe, det skal jeg gjøre!!! Her er et par bilder jeg fikk av Superpoint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå