KingB Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 Nei, droppet det, da det ikke var nødvendig. Er haugevis av plass bak!
M5captain Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Ser bra ut bilen nå .. kjør fett , ligg bredt! Gleder meg til min kommer på veien igjen etter et 4mnd verkstedopphold pga et møte med en bautastein.
KingB Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Siste nytt fra Bristolgarasjen: E30'en blir solgt til Hamar: M5'en får nye endeledd og forstillingskontroll: KingB og Hardhaus drar til Rudskogen i morgen (lørdag) med M3 og M5. Raceday med Ruud Racing! KingB og Hardhaus kjører med M3 til Tyskland på søndag. Tur til Nurburgring!
325i! Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Hadde besøk av Marius fra Valsespesialisten.Han rettet opp skaden på venstre framskjerm etter kjøringa på søndag, samt at han valset inn begge falsene på framskjermene for å unngå at det skal bli skadet igjen. Valsespesialisten holder til i Ålesund, men har base på Bristolgarasjen når han er i Oslo. Ta kontakt for mere info: www.valsespesialisten.no meget fin bil det der! så marius fra ålesund var og valset ja.har jobbet sammen med han før jeg på møller.DYKTIG kar! valset min hjulbuer også max før jeg lakket e30n:)
AlXz Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Var vel denne M5'n jeg så passere Spydeberg på e18 tidligere i dag? Med en blå E36 etter seg?
KingB Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Var vel denne M5'n jeg så passere Spydeberg på e18 tidligere i dag? Med en blå E36 etter seg? Stemmer nok meget bra det ;)
KingB Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Hvorfor solgte dere den strøkne røde E30'en? Helleberg fikk magesår fordi den ikke var godkjent med M3 motoren
KingB Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Deilig m5 har dere gjort noe med motoren? Motoren er orginal. Eneste form for trimming er K&N Filter og rustfri helsveisa Ferrita eksosanlegg uten kat
KingB Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Noen simple bilder fra Ruud racing Raceday 9.mai
Haug Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Siste nytt fra Bristolgarasjen:E30'en blir solgt til Hamar: Tøft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå