Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har også stor tro på GS-Performance sine foringer, har kjøpt komplett til bakstillingen nå, mangler bare framstillingen så er det komplett og klart for montering.

har tenkt og bytte over til GS sine foringer selv:O har virkelig tro på at dem har fått til noe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har montert kasterstagforingene fra gs på min 540.. var MERKBAR forskjell. monteringen var meget enkel og foringen satt som et skudd. bilen ble mye mer rettnings stabil og dø-gangen på rattet (standar gammel 5 serie) forsvant nesten helt. den lille slakken som er igjen ligger vel i styresnekka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjulvalse handlet inn! Orket ikke stresse med å finne noen som kunne valse hjulbua på den nye framskjermen min, så jeg kjøpte likeså godt en egen hjulvalse! Kjøpt av www.qwt.no i Bergen. Bestillte i går ettermiddag og fikk levert på døra i dag! Kongeservice! Nå gjenstår det bare å se om verktøyet fungerer :)

valse002.jpg

I morgen blir det valsing av den nye framskjerm, etter at hjulet tok oppi og bretta kanten på den forrige. Deretter skal bilen klargjøres for en del lakkering. Skal lakke hele sidene og fangerene og kanalskjørta til uka! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke valse, men har noen tips.

Ha rattlåsen på, ikke vals for mye og følg noe med om den drar seg i forhold til avstand til døra og feste foran. :D

Lykke til. :D

Takk for det!

Glemte jo selvfølgelig kameraet, så det ble ingen bilder fra valsinga. Men jobben er unnagjort og det gikk drittbra, og nå er jeg den nye valsekongen! Er det noen som skal ha valsa hjulbuer så er det bare å komme til meg! Tar kun 10000,- pr bue og jeg gir ingen garanti :lol::lol:

I morgen leveres frontfanger, bakfanger, kanalskjørt og grillramme til lakkering! Oslo Autolakk som lakkerer som vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...