KingB Skrevet April 16, 2010 Forfatter Skrevet April 16, 2010 Jau... da var Gatebilfilmen 2010 i hus! ..og KingB fikk hele 10 sekunder fordelt på 2 klipp i bonusdelen! Gratulerer Check it out you ho's!
Heib Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Jau... da var Gatebilfilmen 2010 i hus! ..og KingB fikk hele 10 sekunder fordelt på 2 klipp i bonusdelen! Gratulerer Check it out you ho's! Bra med rök i slutet
ahj Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Fy for en pen BMW. Drømme bil! Dumt at garasjen din var full i dag, tenkte jeg skulle se på'n men det var jo fullt så det ble ikke noe av.
KingB Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Skrevet Mai 4, 2010 Da var testdagen på Rudskogen overstått. Mye nye deler er blitt montert i vinter, og dette måtte selvfølgelig testes! Bilen fungerer utmerket, og jeg gleder meg noe sinnsykt til 2010 sesongen! Jeg tok det pent på banen denne dagen, i og med at det var mye nye deler som skulle innkjøres. Merket også at begrepet "rattrust" er noe som faktisk stemmer! Her er en videosnutt i dårlig kvalitet:
ErsinM5touring Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 Jævlig grom og strøken bil du har ass! Bra kjørt også. Drifter du med 3giret i breisladdsvingen?
KingB Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Skrevet Mai 5, 2010 Jævlig grom og strøken bil du har ass! Bra kjørt også. Drifter du med 3giret i breisladdsvingen? Kjører 3giret i langsvingen og over kulen etter slaktern. S-kombinasjonen går i 2gir
Kristian Skrevet Mai 5, 2010 Skrevet Mai 5, 2010 ååååå.. elsker s38 i kombinasjon med grom eksos!! savner min egen! utrolig fin m5 touring!
Kristian Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 grisepent! blir det våler eller rudskogen på deg til helga?
KingB Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Skrevet Mai 18, 2010 grisepent! blir det våler eller rudskogen på deg til helga? Blir nok Våler fra torsdag kveld til og med lørdag ja...
Trond.S Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Takker for at jeg fikk sitter på i helga. Morsom bil altså Du stakk av temmelig fort da, ble det for mye svarte flagg i området?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå