Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

No må du skjerpe deg gutt :gunfire:

Skal du bytte ut baklampene dine med noen andre enn de du har nå så må det i så fall bli originale orange :!:

BTW:den baklampa som var avbildet i midten, er noe av det jævligste jeg har sett :shock:

Faktisk litt usikker på om jeg får sove i kveld etter å ha sett den...

Skrevet

Hehe, var vel ikke akkurat århundrets mest positive respons på de lyktene nei...

Nei, det får bli med de originale!! :)

Da er det avtalt med Peder på Mobimech - Hente diff på lørdag 8.januar! Gleder meg :)

Skrevet

jeg stemmer også for originale baklys:) hehe. Men syns ikke de du vurderer var så stygge som folk skal ha det til, men de har rett i at det blir litt feil på en slik bil, det er slikt man setter på en 518.

Skrevet

Liker dem jeg da. Lyst på til min touring. Men da blir det sort rund baut. En her på forumet sin bil, dessverre stjålet og ødelagt.

sfim3kpi5zfifcu95jtc.jpg

qimxz1iaum35dpcf698l.jpg

Skrevet
Ønsker å kjøpe den fremre gulvplaten i bagasjerommet i E34 touring. Fargen må være Antrasit! (coxgrå):

fxqpaeb7mxqx92xsq3ao.gif

Send PM om du har!! :)

Fikk svar fra partsupport både denne og terskellistene var desverre utgått uten overgang :(

Skrevet

jeg synes det er tøft med sorte eller hvite blinkers, ikke no LED greier osv, det synes jeg ser skikkelig jalla ut på e34:P hadde jeg hatt en m5, så ville jeg hatt orginale baklykter absolutt :)

Skrevet
Jeg har da sånt måle utstyr, men lurer på hva han måler for noe, slark, avsand osv.

Men ja, ønsker meg også diff kunskaper til jul. :D

Han måler kast. (om det er ugjevnt)

Skrevet

Skjer ikke de store tingene for tiden, men pusler litt hver dag. Tok noen bilder i dag og gir en liten update for å holde liv i tråden :)

Det customlagede fjærtårnstaget har fått klarlakk på seg:

wurdz7tb3do9hsmxpdgo.jpg

K-Sport coilover settet er plukket i deler, sjekket, vasket, delvis lakkert og montert sammen igjen:

aw8s8m1i7z5h2s39ie9r.jpg

Driftefelgene er vasket, polert og kontrollert for skader:

2jk08ef47t7ju5rjyb1u.jpg

En felg hadde skade, og denne blir sendt til lakkering:

plx5y2n2yinex3d1yfef.jpg

Sender også 4 stk 8,5x18 BBS RX til pulverlakk. Fargen blir hvit, og disse skal brukes til trackday, autoslalom, rundetider, osv. Tenkte det var fornuftig å utvide horisonten litt. Ønsker hovedsaklig å kjøre sidelengs, men ser også fordelen ved å også ha ett hjulsett til sporvalg. Det er disse felgene jeg snakker om:

treff-1-foran.jpg

BBS RX'ene skal bli skodd med 225/40-18 Toyo R888 rund baut! Driftehjula får 225/45-17 Toyo R888 på framhjula! Dekkene er allerede i hus:

qqckeyz0r1klu54xsmcd.jpg

Pr i dag står bilen slik:

5grm143h1vmnkt9oe66h.jpg

Demontering av bakstilling pågår! Nye polyforinger fra AKG Motorsport skal monteres i bærebruene. Samtidig blir alt i bakstilling opplakkert!

djetba4uljixcs9tratj.jpg

Litt nærmere sommeren for hver dag som går... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...