Rune B. Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Fantastisk pen M5 du har her Bjørnar. De meste er riktig her. Liker at du har gått bort fra hvite blink foran, gjør det samme bak også da vel.. Liker også at du har den gamle fronten. Ser mye mer ryddig ut og stram i linjene med den fronten. Morsomt å se så fine biler.
_anders Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Nydelig bil ja, og oransje blinkers er knall. Den fronten er det eneste alternativet til e34 i mine øyne
KingB Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Da blir det GATEBIL på Våler til helgen!! Drar bort på Torsdag kveld og satser på fint vær og kjøring hele Fredag, Lørdag og Søndag. Noen flere som skal?
spruddel Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Jeg drar oppover torsdag selv. Blir til søndag. Regner med at Øystein har gitt deg tilbakemelding? Sees sikkert der da.
M3 Yngve Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Jeg skal opp å titte på lørdagen, om været er fint da.
///Mr.X Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Jeg skal også opp Lørdag, ta å titte litt Melder 0mm men lette skyer , Yngve! pack your bags, we are going to Braskreidfoss hehe
liffi Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Stikker opp på Torsdagen selv, å blir til Søndag Vi får satse på mye kjøring !!
Kristian H. Foss Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Drar opp på torsdagen selv. Satser på mye kjøring.
joggis Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 hvor mye har du spacet hjulene fremme? og hvilkene dekk bruker du? tenker da spessielt på bredde og profil. Jeg har nesten samme oppsett som deg, d2 coilovers og rondell. Men opplever at dekkene tar i demperene forran, har 225/40 forran.
rakett Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 Da blir det GATEBIL på Våler til helgen!!Drar bort på Torsdag kveld og satser på fint vær og kjøring hele Fredag, Lørdag og Søndag. Noen flere som skal? jah jah vi skal også, drar på torsdag Det blir morro !! Ja vi må satse på mye kjøring og røyklegging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå