|Ole| Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Denne karen her trenger ikkje overtrykk, digga kjøringa di og bilen! Behold den som den er!
APedersen Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Tror det hadde vært gromt med kompressor på denne
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Om det blir overtrykk eller ei, så håper jeg denne er like driftsikker hele neste sesong også. Driftsikkerhet er nøkkelen til glede You got it!
KingB Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Denne karen her trenger ikkje overtrykk, digga kjøringa di og bilen! Behold den som den er! Thank u sir!
spruddel Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Da var jeg blitt med i E34-klubben.. Dog ikke like fet som denne da Skal litt til det.
///FredriK.S Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Du som kjøpte en meget pen sort e34 touring? 96modellen?
KingB Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Da var jeg blitt med i E34-klubben.. Dog ikke like fet som denne da Skal litt til det. Jasså Gratulerer! Link...?
///FredriK.S Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Var ikke den jeg trodde gitt : / fant en link her: viewtopic.php?f=6&t=207441
spruddel Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Nei, den 96modellen var solgt da jeg ringte på den, men den var litt dyr Blir vel noen bilder i tråden etterhvert. Men nok om min bil her
KingB Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 Ja da er vinteren rett rundt hjørnet. M5 er stablet innerst i garasjen for nedstøving. Mens M5 støver ned, sitter far oppe til langt på natt og bestiller nye deler fra nettsider verden over. Mye deler er allerede i hus, mens andre er på vei. Blir ikke noe særlig skruing nå før jul. Det har jeg ikke ork til. Liten update: Siden bakfanger pådro seg skade under gatebil septembertreffet, var det bare å kline til å bestille en ny org fanger. Som sagt så gjort! Fikk litt penger til overs så jeg bestillte med et par ny org sideskjørt også Disse delene blir levert til lakkering i morgen! Bakfanger med skade selges til høystbydenede!!! Den er relativt strøken og ikke mye brukt siden den var lakkert. Selvsagt har den en grei skade, men for den hendige med glassfiber eller plastsveis, så er det her mulig å skaffe seg en billig M5 fanger. Kom med bud på PM! Må hentes! Det er kun plasten. Ingen støtbjelke!
Kristian Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Hva slags oppgraderinger er det som kommer på denne da far?
KingB Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Hva slags oppgraderinger er det som kommer på denne da far? Blir litt av hvert da vettu Basse
///Mr.X Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 Winter Shining the best there is! spent på hva som lusker på lur ..O-okei da! Får bli med i fjortis klubben å si.. 'liker' ..jeg også haha
KingB Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Winter Shining the best there is! spent på hva som lusker på lur ..O-okei da! Får bli med i fjortis klubben å si.. 'liker' ..jeg også haha "liker liker liker"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå