joachim sørlie Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 åfy, kjente jeg ble en smule misunnelig på deg nå gitt! ser ut som noen skikkelig bremser, og utifra den informasjonen du kommer med overher må det nok fungere realativt greit!
Kristian Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Digger de bremsene der! De biter godt! Hadde de på min nurburg utgave:)
///MPower Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 gromt, sånne har eg og planer om med tiden. skal du ha bedre skiver og klosser her også? eg vurdere og kjøpe zimmermann sine skiver og blue/yellowstuff klosser til dette oppsettet
turbo1991 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Rått, denne bilen blir bare bedre og bedre..... men syntes du burde hatt M - Tech 2 ratt. Da jeg putta det inn i gamle bilen min ble interiøret løftet betraktelig....
///MPower Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 her fåes kun orginale skiver... nope, får nok bedre skiver her også. sjekk schmiedmann feks
KingB Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 åfy, kjente jeg ble en smule misunnelig på deg nå gitt! ser ut som noen skikkelig bremser, og utifra den informasjonen du kommer med overher må det nok fungere realativt greit! Jepp! Rått, denne bilen blir bare bedre og bedre..... men syntes du burde hatt M - Tech 2 ratt. Da jeg putta det inn i gamle bilen min ble interiøret løftet betraktelig.... Som sagt så har jeg mye rart på lur i garasjen nope, får nok bedre skiver her også. sjekk schmiedmann feks Sannelig... Det var jeg ikke klar over. Men ser på nettsiden til Schmiedmann at bildet av "Race" skivene er akkurat det samme som OEM skivene. OEM skivene veier 9,08kg mens Raceskivene veier 18,72kg. Hmmm... Interrressting
joachim sørlie Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 tror jeg skal ta meg en tur i garasjen din jeg, for jeg er veldig spent på dette her...
turbo1991 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Som sagt så har jeg mye rart på lur i garasjen Lukter ratt lang vei da
lasseln Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 tror jeg skal ta meg en tur i garasjen din jeg, for jeg er veldig spent på dette her... Noe sier meg at du kunne tenkt deg jobben min akkurat nå! Kan nyte synet av bilen, samt "godbitene" til KingB i arbeidstiden
KingB Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 Ferdig demontert og sandblåst! Leveres til lakkering i dag!
joachim sørlie Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 tror jeg skal ta meg en tur i garasjen din jeg, for jeg er veldig spent på dette her... Noe sier meg at du kunne tenkt deg jobben min akkurat nå! Kan nyte synet av bilen, samt "godbitene" til KingB i arbeidstiden bytte jobb noen dager? så kan jeg pleie bilen min litt også i samma slengen hehehheeh.....
KingB Skrevet November 30, 2011 Forfatter Skrevet November 30, 2011 sandblåst inni sylinderne også? Jepp! Alt er blåst! Dette gjøres selvsagt av fagfolk, som driver med dette på heltid, så jeg regner med at dem vet hva de driver med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå