Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

hvis man ikke klarer å få fart nok med en org s38 så er det sjåføren og ikke effekten det er noe galt med. Det har jo KingB bevisst mang en gang på div drifteutflukter.

Må si meg helt enig med flobben. Kan ikke huske å ha sett E34 M5 på banen i så fine og kontrollerte sladder som vår egen kingb. Min E30 med samme motor har samme effekt men lavere vekt, merker at jeg har litt kjøring igjen før det blir som dette. :)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåja. jeg har nå fått til god fart på banen med min. men jeg har 60hk mindre også, har aldri prøvd 3,8 på banen, men syns nå 3,8 er litt dau i forhold til 3,6 og m88 :P

blir ganske kvikk med enkelmasse svinghjul. Natt og dag syns no eg da eg monterte alu. Svinghjul på min gamle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåja. jeg har nå fått til god fart på banen med min. men jeg har 60hk mindre også, har aldri prøvd 3,8 på banen, men syns nå 3,8 er litt dau i forhold til 3,6 og m88 :P

En frisk 3,8 går mye bedre enn 3,6. Og med 3,6 svinghjul får den samme rappheten som 3,6 og. :) bygde om til 3,6 hjul på en m5 vogn for ett par år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåja. jeg har nå fått til god fart på banen med min. men jeg har 60hk mindre også, har aldri prøvd 3,8 på banen, men syns nå 3,8 er litt dau i forhold til 3,6 og m88 :P

En frisk 3,8 går mye bedre enn 3,6. Og med 3,6 svinghjul får den samme rappheten som 3,6 og. :) bygde om til 3,6 hjul på en m5 vogn for ett par år siden.

det syns nå ikke jeg. kjørte en e30 med dobbelmasse og bytta til enkeltmasse og syns ikke det blei noe bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...