Niklas Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Fikk aldri svar på siste pm av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Oij, den ble visst ikke sendt den :S beklager! skal svare nå =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 bump, fremdeles til salgs p.g.a useriøs bytter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 alle pm'er besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Jeg er fortsatt veldig int i de felgene dine og har noen tøffe 18" med nye dekk liggende om det er int(pluss cash!) Beklager OT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 hehe må nok ha vinterhjul på bilen desverre! utrolig interesse for disse felgene :S mange som har ringt og sagt de henter de på dagen for 5000,- :S hmm kjøp bilen for noen og 50k og få de med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Opp til topps folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Bump =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Har en 520i/523i som skal bort til fordel for en billigere bil Ligger her inne på side to, under Bmw E39 520i! Int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcbm Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 kunne det været intressant og bytte i e30 323 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Har nå en e36 325 cab på handen folkens, så drøyern litt med bytter frem til jeg hører hvordan det løser seg! ny vifte og ny drivrem bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Hei, Denne kan absolutt være interessant. Særlig hvis du kan svare meg på et par småting. - Hvordan er det med rust? - Delskinn eller stoffseter - Diffbrems eller antispinn? Fint hvis du kan sende meg utstyrslisten eller poste den her. - Oljelekkasje fra ventildeksler? - Vet du om oljepumpa har vært etterstrammet noen gang? - Vet du om plaskulene har vært byttet i girkassa? - I hvilken stand er serviceheftet? Kan ellers komme å se på den mot slutten av neste uke. Rent salg i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds69 Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Hei,- Delskinn eller stoffseter Ittala da... I annonsen på autodb står det jo følgende: - Hel elektriske alcantara m5 stoler med memory Med andre ord ingen av delene. Alcantara er et syntetisk kompositt materiale. se: http://en.wikipedia.org/wiki/Alcantara_(material) Olds69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Hei, Denne kan absolutt være interessant. Særlig hvis du kan svare meg på et par småting. - Er litt rust her og der, men ikke noe farlig! - Som sagt er det alcantara "skinn" - ASP som man kan skru av og på. - Bruker ikke olje, eller lekker ( utenom servoen da, som er opplyst om) - Det med olje pumpen vet jeg ikke, men har noen kvitt på insection II på bmw Angående plastkulene vet jeg ikke noe om det. - det finnes ikke servicehefte på bilen, bare noen kvitteringer får foresten ny drivrem og vifte til tirsdag, som jeg skal bytte! ja bare og ringe og komme og se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Bare en tillegskommentar, du har vel mest sannsynlig ASC+T på din bil. Antispinncontrol+traction. Som funker meget bra uten sperre, ihvertfall på min. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg