Jesse Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Ja det var det nok het, har en knapp i midtkonsollen som gjør at jeg kan skru den av, men med den på kan man ikke spinne om det er glatt underlag fungerer utmerket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Ja det var det nok het, har en knapp i midtkonsollen som gjør at jeg kan skru den av, men med den på kan man ikke spinne om det er glatt underlag fungerer utmerket! Omtrent som jeg hadde regnet med, både tilstand og utstyr. Du skriver i annonsen på autodb at servopumpa skal byttes men nå at den lekker, hva stemmer? Ringer deg onsdag/torsdag for å avtale å komme å se på. Er temmelig opptatt frem til da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Ja! hadde bestilt fra en her på forumet, vil ikke nevne navn, fikk aldri mer tak i han! helt til han sa pumpen hans brått var ødelagt å. så nå har jeg takket nei til de andre som hadde pumpe til meg så om noen har det er det bare og skrike ut... for og gå nøyere i det, er det hull i returslangen opp til servoolje beholderen, og gjengene man fester disse i motoren er litt slitt, så må vel ikke bytte pumpen, om man bruker gjengeteip eller noe men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 OPP kommer flere og ser på bilen denne uken! nå nærmer det seg nok slutter, kom igjen og by folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Skal si du holder denne salgstråden i gang. Mange som har prøvd bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Hehe har vært 2 og sett på den, og interessen var høy, men etter visning og prøvetur så kom jo det vanligste svarer, " at de bare måtte selge bilen sin" og kommer mye useriøse henvendelser, men dette er noe jeg har erfart også tidligere at man bare må akseptere! 3 stk som har sagt de skal se på bilen denne uken så vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 useriøse kjøpere er d nok av detsverre.. får håpe du får napp i løpet av uka da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Ja er nok det! jepp bare viften jeg bestilte fra gs kommer aldri. skulle sjekke hvor den var, og 4 dager etter jeg bestilte hadde den fremdeles ikke blitt behandlet! åååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 er bilen solgt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Ja den ble solgt for en stund siden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg