Magnus_bmw Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Masse deler fra E34 M5, Svart interiør, dørpaneler, stoler, brytere, lister + div. Komplett strøken eksos også. Har mer liggende også, bare og spørre! Alt skal bort! Oversikt: Instrument: Lister: Div: Bare og spørre hvis det er noen som lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 hei mye skal du ha for stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 hei. -1hvor mye for stoler fram, bak, dør trekk, instegslister og kjørekomputeren? -2har du sort taktrekk? -3er interiøret strøkent? -4er bak setene fra sedan uten mulighet for og vippe ned? -5er det el justering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 hei. -1hvor mye for stoler fram, bak, dør trekk, instegslister og kjørekomputeren? -2har du sort taktrekk? -3er interiøret strøkent? -4er bak setene fra sedan uten mulighet for og vippe ned? -5er det el justering? Du stilte omtrent akkurat de spørsmålene jeg lurer på også, så jeg henger meg med på deg. Pris på alle stoler og dørtrekk? pris på "plata" som sitter rundt girkassemansjeten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Hei, hva skal du ha for instrumentpanelet? passer det eventuelt på min 540ia ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Hei, jeg ønsker bud på interiøret. Stolene er dønn strøkene, bilen de kommer ifra har kun rullet 60k, ser nytt ut. Disse er mekaniske med el.varme, høyre stol framme har rammen under stolen fått seg en smell pga kollisjonen, men dette kan enkelt rettes, byttes. Fredriko: tror ikke dette instrumentet passer rett inn i bilen din, mener det er annen elektronikk på 540 og M5. Bare og pm eller poste hvis noen lurer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 For å begynne et sted så sier jeg 5000 på stoler og dørtrekk (var det jeg ga for m5 interiør forrige gang, så de ligger vel rundt der?) Så sier jeg 200kr for plata rundt girstanga, hvis denne er av M5 typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 6500 for stoler for, bak og dørtrekk og instegslister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Sjekk PM Magnus_bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 Svar sendt på pm til alle nå, har desverre vert litt utiljengelig pga sykdom. Bud på 7000,- på stolene nå, budrunden på stolene fortsetter ut uken, dvs t.o.m fredag den 11.1-07. Pjukern: Denne delen har jeg desverre ikke. Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 passer innstegslistene ifra denne i en e28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 nei tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Kor mykje for eksosanlegget ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Passer instrumentet i 520i 24v? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå