Dan Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Østbyen er BMW forhandleren i Bodø ja. Har gode erfaringer med Automester på Mo. De har en BMW mekaniker som driver med racing. Han fant feilen på dagen på den forrige bilen min som Østbyen brukte 3-4 ganger uten å klare. Han hørte at vanosen min var gåen, og da han skulle bytte den sammen med trimkammer jeg skulle ha på, så ble han igjen to timer etter stengetid for å gjøre det ferdig. Hvilke andre verksted hadde gjort det? Dyrt ble det heller ikke, for jeg hadde avtalt pris på forhånd Men servicene der er dyre ja, men hvor i griske Norge er det ikke det?
marius paulsen Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Østbyen er BMW forhandleren i Bodø ja. Har gode erfaringer med Automester på Mo. De har en BMW mekaniker som driver med racing. Han fant feilen på dagen på den forrige bilen min som Østbyen brukte 3-4 ganger uten å klare.Han hørte at vanosen min var gåen, og da han skulle bytte den sammen med trimkammer jeg skulle ha på, så ble han igjen to timer etter stengetid for å gjøre det ferdig. Hvilke andre verksted hadde gjort det? Dyrt ble det heller ikke, for jeg hadde avtalt pris på forhånd Men servicene der er dyre ja, men hvor i griske Norge er det ikke det? automester i mo i rana er et ræva verksted som ikke har peiling på det dem driver med! har hatt store utgifter pga slurv hos dem! min bror og onkel har akkurat samme erfaringene! desuten er dem jo så dyre at man kan jo like godt ta sørviser hos bmw!
Dan Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Kanskje dem bare hadde peiling på 320'n jeg hadde før
Odd-M Skrevet Januar 14, 2008 Skrevet Januar 14, 2008 Da har jeg bestilt inspII hos Burlin Motor i Skelefteå. 4800,- SEK som blir rundt 4000,- norske oljedollar. Østbyen Bil skulle ha rett i underkant av 7000,- for samme jobben...
Kargor Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Bor i Bodø men har brukt Burlin motor i Skellefteå for sevice og reparasjoner på min bmw e39. Mine opplevelser der er fantastisk service og gode priser. Det er langt å kjøre men har for min del vært lønnsomt økonomisk selv om en tar reisekostnadene med i regnestykket. Har opplevd utrolig dårlig service fra østbyen bil på min forrige bmw så dit drar jeg ikke lengre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå