wagon Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Dessuten ligger det flere E46 323i på nett under 200k. F.eks etter 1min leting... Kun autodb jeg så på. Kr 169.000,- Kr 179.000,- Kr 179.000,-
Anderslien Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Dessuten ligger det flere E46 323i på nett under 200k. F.eks etter 1min leting... Kun autodb jeg så på. Kr 169.000,- Kr 179.000,- Kr 179.000,- Ja, men de har ikke det jeg er ute etter. Jeg vil for det første ha med manuelt gir. Også vil jeg ha med dette utstyret: - Skinnseter - El. vinduer - AC - Cruisecontroll (ikke så veldig farlig, men fint hvis den har det) Også alt det andre småtteriet da som er standard på disse bilene. Ingen av de bilene du fant har det jeg er ute etter. Den første var veldig fin og hadde den riktige fargen, men var stoffinteriør...
wagon Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Ja, men de har ikke det jeg er ute etter. Jeg vil for det første ha med manuelt gir. Også vil jeg ha med dette utstyret: - Skinnseter - El. vinduer - AC - Cruisecontroll (ikke så veldig farlig, men fint hvis den har det) Også alt det andre småtteriet da som er standard på disse bilene. Ingen av de bilene du fant har det jeg er ute etter. Den første var veldig fin og hadde den riktige fargen, men var stoffinteriør... Var bare noen forslag/tips Den første hadde alt unntatt skinn, og gått litt vel langt.
///MoePower Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Låner tråden til Anderslien med et lite spørsmål fra meg: Veteranbiler må man vel ikke betale avgifter for å importere, kun moms, sant?
Orjan Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Veteranbiler må man vel ikke betale avgifter for å importere, kun moms, sant? moms på kjøpesum + ca 4500,- i "engangsavgift" og "vrakavgift"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå