S.Arnesen Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 får håpe han må betale vær eneste lille krone selv da, er man idiot så bør man betale for det også...
Andreas1 Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Til trådstarter: Litt OT i forhold til spørsmålet ditt, men var dette en politibil som han kjørte forbi eller lå den allerede bak ham før han kom til nyveien, - eller hvor kom de ifra? Jeg kjører strekninken relativt ofte og det er da veldig få eller ingen steder å kontrollere utenom påkjøringenen til Borgen? Bare litt nysgjerrig liksom
CEJ Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 dem står som oftest ved nedkjøringa ved borgen der.. i en svart volvo.. har hatt dem etter meg flere ganger selv, og sett mange blitt tatt hihi.
Fliid Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Bare for og få sagt det, er så dritt lei av at vær gang det kommer en slik tråd som dette så blir det langt ifra hjelp, nei det blir hets. Dere som leker at dere har glorie over hodet, tenk dere om! faen Prøv heller og hjelpe istede for og rive ned
skillbill Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Fliid: Enig med deg, men det er jo et forum, og da må man få lufte sine meninger! Og spesielt når det er en tosk som faktisk har prøvd og stikke fra politiet! Hvorfor blir det alltid spurt om: -Hva kan jeg få i bot? -Mnd uten lappen? -Eventuelt fengsel/betinget dom etc... Med mindre man kjenner ALLE sakens fakta så blir det veldig vanskelig og komme med noe konkret og da blir det jo bare synsing...liten hjelp, etter min mening:P Uansett så håper jeg denne karen her får straff så det holder!!!
316 Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Beklager min noe kvasse tone ovenfor her, men det å kjøre i fra politiet støtter jeg ikke på noen som helst måte.. Det er som sagt et diskusjonsforum, så det å ytre sine meninger ser jeg på som allright. Og signaturen min, det har ikke noe med min egen kjørestil å gjøre, kun at jeg er en fan av Espen Echbo. Om noen har en signatur med et sitat i fra Homer Simpson betyr vel ikke nødvendigvis at de tenker akkurat som Homer Simpson?! Uansett, mere kommer jeg ikke til å si i denne tråden. Har selv fått bot, men jeg kjørte rimelig nære fartsgrensen, og jeg stoppet selvfølgelig da jeg fikk beskjed om det. Får virkelig håpe at de fleste trafikanter deler min mening i denne saken. Fint det gikk bra med kameraten din, håper han dog fikk seg en liten lærepenge.
D.C.V Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Bare for og få sagt det, er så dritt lei av at vær gang det kommer en slik tråd som dette så blir det langt ifra hjelp, nei det blir hets. Dere som leker at dere har glorie over hodet, tenk dere om! faen Prøv heller og hjelpe istede for og rive ned Det må jo gå ant og hjelpe det er jeg enig i. Men og få sympati når man har gjort en slik brøler, det tror jeg ikke det er mange som gir..
tommyfo Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Burde jo blitt tatt fra lappen og bura inne i lang tid. Sånne personer er en fare for oss andre som færdes i trafikken. Og regner forhåpentligvis at han må ta det økonomiske ansvaret selv. Er jo han som er idiot... Mvh Tommy
Dr_S Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Å kjøre fra politiet for så å dra av utpå et jorde i høy hastighet, er ikke et trafikkuhell... Jeg krasja en gang i lyskryss, fikk 40% avkortning pga rødlys.
Azeton Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Å kjøre fra politiet for så å dra av utpå et jorde i høy hastighet, er ikke et trafikkuhell...Jeg krasja en gang i lyskryss, fikk 40% avkortning pga rødlys. Nei, det er det man aller trafikkULYKKE..
The_transporter Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 det var den sorte volvoen som stod ved borgen.. så kjørte de etter mot nybakk.. han kjørte jo ifra de.. og hadde han ikke skrensa ut ved nybakk hadde han klart det også.. er snakk om en 523ia han ble lagt i håndjern og får nok ubetingen fengsel.. mista jo lappen.. når det gjelder forsikringa, så var det bare forstillinga og front/ bakfanger som tok støyten.. vi har tittet litt på bilen hans.. og den var ikke så skadet.. prøvde ikke å hente noe sympati for noen her.. bare spurte om noen hadde vert borte i noe lignende ang. forsikring..
smez Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 ja jeg har vært borti noe alla. (ung og dum). jeg fikk 8mnd uten lappen, 16 dager betinga fengsel og 10000kr i bot. bota blir regna etter intekt(var lærling da det skjedde). og når det gjelder forsikring så gjelder ikke den.
FatLaces Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Bare for og få sagt det, er så dritt lei av at vær gang det kommer en slik tråd som dette så blir det langt ifra hjelp, nei det blir hets. Dere som leker at dere har glorie over hodet, tenk dere om! faen Prøv heller og hjelpe istede for og rive ned Alle har vel gjort noen dumme ting på veien. Men jeg mener at det er viktig å vise at sånn oppførsel i trafikken ikke blir sett på som "kult". Jo flere som leser at sånn oppførsel blir sett på som idiotisk jo bedre er det. Det holder ikke å dele ut hefter med overskriften "fart dreper". Jeg tror holdninger skapes på steder som dette hvor mange unge mennesker søker tips og råd. Vi kan ikke sitte tause eller gi råd til folk som prøver å kjøre fra politiet, det blir bare feil og gir feil signaler
fre Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Finnes nok av 90-soner der 150-160km/t ikke er direkte livsfarlig. Er mye verre å kjøre i 60 i 30-sona...Når dere ikke kjenner strekning og omstendigheter blir det veldig teoretisk.Er da ingenting galt med å forsøke å kjøre fra politiet. Er ingen problemer hvis du har litt peiling og kjenner veien. Hadde ikke vedkommende havnet på jordet i etterkant ville han kanskje ikke blitt tatt. Det er ikke LOV, din idiot! Snakker om oppgulp? Er jo du som spyr i hele tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå