Gå til innhold

BMW 320DA Coupe M-sport selges! MYE ustyr !!


ParamedicX5
 Share

Anbefalte innlegg

Pga min kones ryggskade, klarte ikke hun sportsetene, og bilen er derfor innlevert tilbake til Fornebu i dag til min STORE fortvilelse.

Bilia har 30 dagers bytterett og jeg benyttet denne da kona ikke godtok å bli med på lengre turer i sportsetene, pga ryggen

Bilen er nå tilsalgs derfra MED 19" M6 hjul og Nokian dekka og det lekre taket.

Dette er en MEGET godt utstyrt bil!! Se bilder under Show-of tråden

Kontakt BMW-selger;

Espen Knudsen ppå BMW Fornebu - Tlf 67582421 - mob: 95868079

Her kan du gjøre ett kupp !! Se bildene ! NYDELIG BIL !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, må jeg bare si. Dette er en vannvittig nydelig bil. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg bytta kone før jeg bytta bil. :P Fra spøk til alvor; Synes oppriktig synd på deg, dette er en nydeliste BMW'en jeg har sett på lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Blir vel vanskelig å overgå denne.Tenkt på hva du skal bytte den ut i?

Ja, det skal jeg love deg. Det som er litt leit er at Bilia forlanger at jeg handler annen bil der, og den må være til lik pris el. dyrere.

Så nå har jeg en ny V70 på lån ihelga. Dvs demokjørt bil. Mye utstyr og litt av en kjøremaskin,- men SÅ kjedelig i forhold.

Har mere vondt i magen nå enn kona noen gang kommer til å få i ryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin denne. Har nett solgt 330'en og er på jakt etter ny bil. Prøvde å finne den på sidene til Billia men ingen treff. Peiling på ca kva dei vil legge den ut for ?

Den ble innlevert i dag. Tipper 529.000 f.reg kanksje. Er jo 20.000 i reg på den.

D er inkl 19" helårsdekk fra Nokian og d sorte taket

Snakk med Espen på Bilia. Han kan gi deg pris.

Mail: espen.knudsen@bilia.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin denne. Har nett solgt 330'en og er på jakt etter ny bil. Prøvde å finne den på sidene til Billia men ingen treff. Peiling på ca kva dei vil legge den ut for ?

Den ble innlevert i dag. Tipper 529.000 f.reg kanksje. Er jo 20.000 i reg på den.

D er inkl 19" helårsdekk fra Nokian og d sorte taket

Snakk med Espen på Bilia. Han kan gi deg pris.

Mail: espen.knudsen@bilia.no

Det blir nok ikke 20 000 i reg på denne. Er vel under 2 mnder siden den ble regget på deg, da skal det være gratis omreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin denne. Har nett solgt 330'en og er på jakt etter ny bil. Prøvde å finne den på sidene til Billia men ingen treff. Peiling på ca kva dei vil legge den ut for ?

Den ble innlevert i dag. Tipper 529.000 f.reg kanksje. Er jo 20.000 i reg på den.

D er inkl 19" helårsdekk fra Nokian og d sorte taket

Snakk med Espen på Bilia. Han kan gi deg pris.

Mail: espen.knudsen@bilia.no

Det blir nok ikke 20 000 i reg på denne. Er vel under 2 mnder siden den ble regget på deg, da skal det være gratis omreg.

De vil nok ha igjen omreg. som de betalte når jeg kjøpte den, når den selges videre.

Dessuten kan man kun omregistrere en gang på fri omreg.

Jeg fikk omreg. inkl. i prisen, og da vil de nok sikkert ha samme når de selger den på nytt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin denne. Har nett solgt 330'en og er på jakt etter ny bil. Prøvde å finne den på sidene til Billia men ingen treff. Peiling på ca kva dei vil legge den ut for ?

Den ble innlevert i dag. Tipper 529.000 f.reg kanksje. Er jo 20.000 i reg på den.

D er inkl 19" helårsdekk fra Nokian og d sorte taket

Snakk med Espen på Bilia. Han kan gi deg pris.

Mail: espen.knudsen@bilia.no

Det blir nok ikke 20 000 i reg på denne. Er vel under 2 mnder siden den ble regget på deg, da skal det være gratis omreg.

De vil nok ha igjen omreg. som de betalte når jeg kjøpte den, når den selges videre.

Dessuten kan man kun omregistrere en gang på fri omreg.

Jeg fikk omreg. inkl. i prisen, og da vil de nok sikkert ha samme når de selger den på nytt. :-)

Kjøpte du den som demobil da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...