M3 Yngve Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Kjøp deg den blå esken med bremse flenser på biltema, den er meget bra, koster ikke allverden og du får bruk for den mere å mere, siden du bare er 19 år. Så kjøper du rør og nippler der også, alltid kjekt å ha Leif. Og husk, bra verktøy er halve jobben Skal ta og gjøre det Man trenger vel en tang ellerno får å lage den enden på røra. er den også med i settet? Ja alt er med i det settet, og ikke kjøp det dyre, røde settet.
Superbeetle Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Biltema selger forresten løse bremsenippler.. Er gjerne ikke vits i hele den esken, da det er mange ulike sorter som man iallefall ikke får brukt på bmw. For å lage flensen i enden trenger du artikkelnummer 19-1260 som er et verktøy til å lage flensen/konen. Er vel kun dobbelkon som er tillatt på bremserør? Jeg har ikke prøvd biltemas utgave, men ser den er til å montere i skrustikke, noe jeg syntes er en fordel i forhold til den typen jeg har(som egentlig er dyrere) men som er meningen å holde i hendene.. Var ikke meningen å være negativ, men akkurat slike ting er kjekt å ha når man driver på med bil..
leif harald Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Jaok, takk for svar. Men får se om jeg ikke får kjøpt meg en sånn da en dag
|Ole| Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Der jah, steminga vart plutsli så mykje bedre Det liker vi, skal ikkje kjefte på folk som liker Bmw som alle oss andre
M3 Yngve Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Fikk noen fine esker i går. Takke SS perf, Tarje og Senk.no I dag er det monter H og R stabstag bak, mangler bare de små justerbare staga opp til bære armene. Så er KW V3 på plass bak, foran er de montert, men mangler bære armer. Venter på kustom bære armer foren, for sette på noen org, så jeg får bilen på hjula i morgen.
KingB Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 wtf ?? Hvorfor bytta du ut D2 understellet?? Ville jo tro at D2 var mere egnet til drifting en KW V3....
BreitBau Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Jeg også fikk en fin pakke i dag.. Vel den var jo ikke FIN akkurat.. Syns syns dpå deg Yngve som måtte drikke opp ett helt brett med Øl bare for å sende meg rattet Forøvrig var det penere enn jeg hadde sett for meg Takk skal du ha!
M3 Yngve Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 wtf ??Hvorfor bytta du ut D2 understellet?? Ville jo tro at D2 var mere egnet til drifting en KW V3.... D2 var ikke stive nok bak. Kunne bare byttet fjærer, men fikk et kjempe bra tilbud på disse og ALLE seier at dette er over gromt. Så for vi se jeg syns. Er jo mye mere justering muligheter på disse. Skal muligens ha på slicks og se om den kan ordne noen runde tider også til sommeren.
M3 Yngve Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Jeg også fikk en fin pakke i dag..Vel den var jo ikke FIN akkurat.. Syns syns dpå deg Yngve som måtte drikke opp ett helt brett med Øl bare for å sende meg rattet Forøvrig var det penere enn jeg hadde sett for meg Takk skal du ha! He he, glad i øl jeg serru. Supert at du er fornøyd, sånt liker jeg.
M3 Yngve Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Da har jeg fått de over gromme bærearmene. Gleder meg som en unge til å få montert og justert bilen opp bilen med dem. Disse er laget av Petter (smart) Bhøn ( PeeBee motorsport ). Disse er en proto type, men Petter er snart i gang å lage gromme under stell til flere type biler. Har til E30 og E46 nå, kommer feler. Denne gutten og hans supre maskiner, kan lage det meste. Bilen blir satt i sammen i helgen, men tror ikke jeg rekker Powerdrift og lisens dagen på søndagen.
S.Arnesen Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Bilen blir satt i sammen i helgen, men tror ikke jeg rekker Powerdrift og lisens dagen på søndagen. Det var synd, hadde håpet å få se hulken på bane på søndag
leif harald Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Fy faen så rått!! Håper jeg ser deg på gatebil i år også
RoaldJ Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 å fy faen så rått!! de der kan han Petter tjene penger på om han vil
M3 Yngve Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 å fy faen så rått!! de der kan han Petter tjene penger på om han vil Det er jo nettopp det som er planen hans. Gjøre oss "må ha gromme deler" lykkelige, og tjene litt til hans "må ha ting"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå