Lars89 Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Gromt! Ser ikke ut til å ryke med det første de her
M3 Yngve Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 det var smal sak eller? passforma var bra? Ja passformen er glimrende den.
M3 Yngve Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Gromt! Ser ikke ut til å ryke med det første de her Nei, disse ryker ikke lett. Gleder meg til å prøve bilen snart.
E30_Dale Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Såg bra ut de bærearmene. Er han peebee her inne på forumet eller? Siden han lager e30 deler, var det veldig interessant. Rå drifte kjerre denna her yngve:-)
|Ole| Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 det var smal sak eller? passforma var bra? Ja passformen er glimrende den. kjekt å vite
PeeBee Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Såg bra ut de bærearmene. Er han peebee her inne på forumet eller? Siden han lager e30 deler, var det veldig interessant. Rå drifte kjerre denna her yngve:-) Jeg er her..
RoaldJ Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Råe lenkearmer du lager Peebee! og by the way, lag tråd om bilen din!!
M3 Yngve Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Da er eksosen ferdig, ble meget grom lyd, og høres ut som jeg endelig har fått bort den "flærrette" lyden. Var jo derfor vi lagde nytt. Tror også 100db grensa er innen for. Det får vi fort vite i morgen, når nasi måleren på skogen skal prøves. Syns også 4 utblås er harry, 2 som gjelder nå. Har å juster opp hele bilen, kjøre en runde på bredbånds lamda, for å se om den får nok suppe, og en del småtterier. Men liker ikke dette regne været som driver rundt her på østlandet nå.
Gunnar Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Harry eller ei med fire blås - det ser helt feil ut med to japseblås på en M3! Du har ikke laget deg en eller annen anretning for å blokkere mer i tilfelle du går over dB-grensa på diverse baner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå