M3 Yngve Skrevet August 6, 2009 Forfatter Skrevet August 6, 2009 Så bærer det til Mo i rana på onsdagen. Gleder meg sykt til å legge "litt" røyk der oppe igjen.
Elliott Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Så bærer det til Mo i rana på onsdagen. Gleder meg sykt til å legge "litt" røyk der oppe igjen. aaaaaah:D Det blir kjempegreier, ser fram til det
Spiritus Sancti Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Da er jomfru turen i denne bilen tatt.. Fy faen for et råskinn!
M3 Yngve Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 skal du til krsand neste helg? Nei, drar til Mo i rana. Er så overgrom den banen og man får kjøre så mye bil og mann orker. Fra kl 10.00-23.00.
///Mysild Skrevet August 8, 2009 Skrevet August 8, 2009 kk... hade håpet å se deg kjøre litt, men men... blir vel et 200 treff, igjen
Tronstad Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Du har ikke noen store bilder av bilen din da ? lignende det siste hvor du har bakhjula i grusen og det bare spruter møkk bak ? ! kunne tenkt meg det som skrivebords bakgrunn utrolig heftig bil ! send meg på mail om du gidder / har evt om noen andre har, zmurf_6@hotmail.com
Stian_B Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Konge å se det grønne monsteret live i helga!Gikk bra detta og: Sånn er det med sidelengs gutta, mer utenfor banen enn på... hehe neida så bare så knall ut det bilde... hehe
Stian_B Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Da har jeg spyla bilen for Våler sand i timer. Satt fast difusor og skjørt, og fiksa noen små ting.Har leid prøve skilt for fredag og lørdag, så blir vel litt "råning" og div kansje. Ser du har noe r- dekk forran... er ikke det du spinner ut bak og??? hehe
RoaldJ Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 apropo r-dekk... feil rotasjon på høyre forhjul?
JR-Performance Skrevet August 14, 2009 Skrevet August 14, 2009 Ser dere snakker om nye baner i norge: her er en satsing: http://www.folgefonnbanen.no/Presentasjon.pdf
maasoey Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 Pen kjøring, Yngve Legger opp noen amatørbilder jeg tok i forbifarten igår.
plugg69 Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 jaja.. =) må vel si grattis til vinnern av breisladden... synd det ble tull med dragen.. menmen.. si ifra om du kommer over noen gule karosserideler til meg da.. hadde vært ypperlig å slippe å lakkere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå