M3 Yngve Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Så bærer det til Mo i rana på onsdagen. Gleder meg sykt til å legge "litt" røyk der oppe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Så bærer det til Mo i rana på onsdagen. Gleder meg sykt til å legge "litt" røyk der oppe igjen. aaaaaah:D Det blir kjempegreier, ser fram til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Må bare si at du må ha drømme bilen:D Hehe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Da er jomfru turen i denne bilen tatt.. Fy faen for et råskinn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 skal du til krsand neste helg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 skal du til krsand neste helg? Nei, drar til Mo i rana. Er så overgrom den banen og man får kjøre så mye bil og mann orker. Fra kl 10.00-23.00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 8, 2009 Share Skrevet August 8, 2009 kk... hade håpet å se deg kjøre litt, men men... blir vel et 200 treff, igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet August 12, 2009 Share Skrevet August 12, 2009 Du har ikke noen store bilder av bilen din da ? lignende det siste hvor du har bakhjula i grusen og det bare spruter møkk bak ? ! kunne tenkt meg det som skrivebords bakgrunn utrolig heftig bil ! send meg på mail om du gidder / har evt om noen andre har, zmurf_6@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Konge å se det grønne monsteret live i helga!Gikk bra detta og: Sånn er det med sidelengs gutta, mer utenfor banen enn på... hehe neida så bare så knall ut det bilde... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Da har jeg spyla bilen for Våler sand i timer. Satt fast difusor og skjørt, og fiksa noen små ting.Har leid prøve skilt for fredag og lørdag, så blir vel litt "råning" og div kansje. Ser du har noe r- dekk forran... er ikke det du spinner ut bak og??? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 apropo r-dekk... feil rotasjon på høyre forhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Stemmer...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JR-Performance Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Ser dere snakker om nye baner i norge: her er en satsing: http://www.folgefonnbanen.no/Presentasjon.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Pen kjøring, Yngve Legger opp noen amatørbilder jeg tok i forbifarten igår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 jaja.. =) må vel si grattis til vinnern av breisladden... synd det ble tull med dragen.. menmen.. si ifra om du kommer over noen gule karosserideler til meg da.. hadde vært ypperlig å slippe å lakkere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå