S.Nilsen Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Ok Nei dørene mine er strøkne så de trenger jeg ikke. men kunne tenkt meg fører stol i grå og sort? sitte puten er slitt og rygg siden er litt slitt. Noe du evt vet om?som har liggende? Dårlig bilde av stolen,men det eneste jeg hadde nå Ser nå fargen hvertfall, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 gleder meg til å se denne på acr i år=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Bra med felger ser jeg du må jo snart ha deg en hangar for alle delene du har liggende?etter det jeg ser på div tråder her inne Er ikke så mye nå, men kan godt komme å kjøpe noe. Trenger ikke dører til E39 sedan feks?? Ja hadde dårlige dekk da du satt på Ivrig. Blir nok enda dårligere med plass i år, dessverre. Hva skal han med hangar når han har gården min da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Ja om ingen kommer å henter 325 karossen før tirsdagen, så må den få husly oss deg, Spiritus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 I dag har bilen fått en del ny dekor, har en del igjen+ gønne felger. Håper på at i morgen kveld, eller tirsdagen er den klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 du har ikke tilfeldigvis plass til en girkasse på det slepet ditt når du skal til ACR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 du har ikke tilfeldigvis plass til en girkasse på det slepet ditt når du skal til ACR? Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Begynner å komme seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Fan dæ vart bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Da er bilen klar, mangler bare en vask. Syns 09 looken ble litt mere racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Oj.. Det var grønne felger ja... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Mangla litt grønt synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Syns Racing preget ble bra jeg Bilen er klar til Acr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Det ble veldig bra syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Syns Racing preget ble bra jeg Bilen er klar til Acr? Takker Skal prøve den i helgen på Rudskogen, så kjøre neste mandag, så går turen til ACR ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå