vetu03 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Er klar over det, men siden den er original er jo ESS-kittet han har i dag bolt-on på en ny motor fra Sverige - hvis han ikke vil gjøre noe med innmaten først for holdbarhetens skyld da. Sånn sett ja, da er det jo bare å bytte rett over også få mappet den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 En kompis i Gøteborg har en S54 gått 18 000 km for salg til 30k SEK om du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 He he, ikke norges grommeste, men en bra bil som tåler virklig mye juling, en "nesten" vedlikeholds fri bil. En bil som man kan kjøres på alle måter og mulig hevde seg greit med all over. Koster ikke så mye å drive denne. 3 dager etterpå: Det skjedde det som ikke kan sje, motoren rasa, råde ut av blokka osv. Mange ting som kan være årsaken, lite olje, lite bensin ( tennings bank, noe jeg kansje tror er årsaken) Sorry men jeg måtte bare... Men, huff jeg føler med deg. Utrolig kjipt at det skjedde.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Synd dette her, men det så iallefall ut til at redskapen funka veeeldig bra helt til motoren takka for seg! Heftig kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 He he, ikke norges grommeste, men en bra bil som tåler virklig mye juling, en "nesten" vedlikeholds fri bil. En bil som man kan kjøres på alle måter og mulig hevde seg greit med all over. Koster ikke så mye å drive denne. 3 dager etterpå: Det skjedde det som ikke kan sje, motoren rasa, råde ut av blokka osv. Mange ting som kan være årsaken, lite olje, lite bensin ( tennings bank, noe jeg kansje tror er årsaken) Sorry men jeg måtte bare... Men, huff jeg føler med deg. Utrolig kjipt at det skjedde.! Sant det, men SKAL ikke skje dette som nå har skjedd. Er pga et eller annet. Denne motoren har stått lenge helt still. Jeg byttet motor i vinter ( skulle nok beholdt den gamle) Blir ikke noe smidd innmat, DET skal holde, og det beviste jeg i fjord. Tror ikke på noe bensin tank problemer. Mulig ei dyse som har kødda eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 En kompis i Gøteborg har en S54 gått 18 000 km for salg til 30k SEK om du er interessert. Å det var synd, er på vei til Gøteborg om 1 time og henter en til 33 sek, kansje det er den? Var en 04, som var kjøpt på en skrot i Engeland, Andres Tulin eller noe heter han. Den rasa er nå ute og skal i atomer i kveld, så håper vi at jævelskapet, kan lokaliseres. Jeg SKAL til Moi rana. Den breisladden i går, skulle jeg vært med på i gitt Hallon og de kamp ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 En kompis i Gøteborg har en S54 gått 18 000 km for salg til 30k SEK om du er interessert. Å det var synd, er på vei til Gøteborg om 1 time og henter en til 33 sek, kansje det er den? Var en 04, som var kjøpt på en skrot i Engeland, Andres Tulin eller noe heter han. Den rasa er nå ute og skal i atomer i kveld, så håper vi at jævelskapet, kan lokaliseres. Jeg SKAL til Moi rana. Den breisladden i går, skulle jeg vært med på i gitt Hallon og de kamp ja. Det er den motoren jeg mener.. hehe. Jeg tipper på et rast rådelager. Blir spennende å se hva du finner ut i kveld da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Imponerende pågangsmot! Creds i lange baner for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 jaja Yngve, da har jeg fått årets første femti runder på acr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Utrolig synd det som skjedde. Men du takler det VELDIG bra virker det som. STÅ PÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 henta motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Motoren er henta ja, og som jeg skjønte på Yngve er den gamle motoren ute av bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 få gratulere med ny motor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 strøkent=) blir bra det her=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Du skal virkelig ha for pågangsmotet ditt Kjipe greier det med havariet Håper du finner ut hva som fikk hele greiene til å gå til helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå