Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Neeeei så kjipt! Så du stod å pakka sammen på lørdag, men hadde liksom ikke trodd at motor'n din hadde rasa. Bra du fant en ny motor såpass fort. Lykke til med motorbytte og håper du rekker Mo i Rana-treffet!

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for hyggelige tilbake meldinger.

Motoren er henta, på den værste dagen i året kansje.

Svenskene hadde vanlig dag, så 1000 vis av dumme nordmenn, som var på "harry handel", jeg ble syk, fikk feber å dritt på vei nedover, sto i kø over 3 timer med sola rett inn i bilen, uten AC, nesten tom for diesel, ikke og drikke.

Så der satt jeg og lurte på hva i hellvette jeg driver med. Pga en jævla bil.

Men nå er jeg hjemme, fortsatt syk. Men håper det går over fort som F.

Bilen skal til mapping til helgen. Så for vi håpe at den nye motoren holder hele livet ut.

Raset kommer nok mest sannsynlig av at jeg fikk kjørt på 5 syl så lenge.

Da kan det oppstå mye rart.

Så med nye motor skal ikke dette skje igjen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg, du har nr mitt, Pling på så hjelper jeg med det jeg kan hjelpe til med:)

Takk for det.

MÅ være frisk til i morgen, for alt MÅ være på "stell" til fredagen. Så de har helga på seg oss ESS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med ras, men putt putt, med ditt pågangsmot går det fint:-)

E46 din er bare helt genial:-)

Takker.

Er ikke sikker på om det blir noe salg nå. Funka noe inn, mange trodde jeg hadde satt på den 700 kittet. Føler vel at jeg begynner å kjenne bilen litt også nå.

Mener vel også at vinter kjøring med E30, har vært god trening. :D

Største problemt mitt nå ( før motor ras) er at dekka holder ALT for kort.

Med helt nye 225/45-17" "Durun A1, så går det max 3 runder. Da er de vekk.

Greide nesten 4 med Pirelli run flatt.

Man blir litt varm i trøya, så¨er dekka vekk. Men fy å det ryker og jævla gøy. Hadde planer om å være med godt oppi breisladden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg spørre hvorfor du bytta ut den gamle motoren?

"Det skjedde det som ikke kan sje, motoren rasa, råde ut av blokka osv.

Mange ting som kan være årsaken, lite olje, lite bensin ( tennings bank, noe jeg kansje tror er årsaken) at jeg kjørte på 5 syl så lenge, første gang jeg testa den.

Men ny motor blir laget, eller jeg drar til Sverige å henter en til uka. MÅ til Mo i rana.

Der røk ferie pengene og litt til."

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det skjedde det som ikke kan sje, motoren rasa, råde ut av blokka osv.

Mange ting som kan være årsaken, lite olje, lite bensin ( tennings bank, noe jeg kansje tror er årsaken) at jeg kjørte på 5 syl så lenge, første gang jeg testa den.

Men ny motor blir laget, eller jeg drar til Sverige å henter en til uka. MÅ til Mo i rana.

Der røk ferie pengene og litt til."

;)

Jonny spurte nok hvorfor han tok ut den forrige motoren, ikke den som røk nå.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å gjøre det, og at denne var 04 og godt lite. Men skulle nok ikke bytta ut " god motoren" som var org i bilen. "skal ikke klå på ting som virker og funker" har jeg fortalt mange, men går i samme felle sjelv.

Men nå er det sykdom som stopper en gammel kar som meg :evil:

Ligger rett ut å "driter" en gang i timen (skal ikke fortelle mere om det :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandefjor, sandefjor.. Hvor langt unna Horten er det?

Kan høre litt med "troppene" i løpet av morgen dagen, om noen hadde vært villige til og stikke til Sandefjor og skru litt for deg..

Hjelper GJERNE til, bare sende en Pm så skal jeg få gjort det jeg kan for og komme ut og hjelpe til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan høre litt med "troppene" i løpet av morgen dagen, om noen hadde vært villige til og stikke til Sandefjor og skru litt for deg..

Hjelper GJERNE til, bare sende en Pm så skal jeg få gjort det jeg kan for og komme ut og hjelpe til!

20-30 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sånt eg liker å lese, varmer i sjela :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...