Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Sandefjor, sandefjor.. Hvor langt unna Horten er det?

Kan høre litt med "troppene" i løpet av morgen dagen, om noen hadde vært villige til og stikke til Sandefjor og skru litt for deg..

Hjelper GJERNE til, bare sende en Pm så skal jeg få gjort det jeg kan for og komme ut og hjelpe til!

Takker for tilbudet. :D:D

Men har flere som "maser" på å hjelpe meg, så bare jeg blir litt bedere, så skal vi i gang.

Skal gi beskjed om jeg trengre hjelp.

Jeg skal til Mo koste hva det koste hvill. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen i Vi-som-har-overladet-s-motor-og-har-blåst-den-til-blokksberg klubben :D

Jo takk du.

Men som jeg skrev var jeg så over kjøre kåt, at jeg fikk kjørt altfor lenge på 5 syl, så derfor ting har balla på seg. Godt at jeg vet feilen liksom.

For bare håpe den nye motoren er kjempe god. Er en 04 som skal være godt lite, men stått en del still. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandefjor, sandefjor.. Hvor langt unna Horten er det?

Kan høre litt med "troppene" i løpet av morgen dagen, om noen hadde vært villige til og stikke til Sandefjor og skru litt for deg..

Hjelper GJERNE til, bare sende en Pm så skal jeg få gjort det jeg kan for og komme ut og hjelpe til!

Takker for tilbudet. :D:D

Men har flere som "maser" på å hjelpe meg, så bare jeg blir litt bedere, så skal vi i gang.

Skal gi beskjed om jeg trengre hjelp.

Jeg skal til Mo koste hva det koste hvill. :wink:

gled deg=) fy faen det var rått på rana gatebiltreffet på mandag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"plugg69" Har vært å kjørt på ACR de 2 siste vår treffa. Vi kjører 100 mil en vei for å komme ditt.

Men syns det er verdt det :D

Er redd jeg ikke kommer mye lenger enn 1 runde der oppe nå, før dekka er vekk. Der går det fult på 4 gir flere steder, da har jeg fra 160-200 km på bakhjula og ca 120-160 på bilen.

Har planer om å ha med et sett med racing slics, da kan jeg kjøre litt time attack kansje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"plugg69" Har vært å kjørt på ACR de 2 siste vår treffa. Vi kjører 100 mil en vei for å komme ditt.

Men syns det er verdt det :D

Er redd jeg ikke kommer mye lenger enn 1 runde der oppe nå, før dekka er vekk. Der går det fult på 4 gir flere steder, da har jeg fra 160-200 km på bakhjula og ca 120-160 på bilen.

Har planer om å ha med et sett med racing slics, da kan jeg kjøre litt time attack kansje.

jepp.. jeg veit=) har du fiksa med dekk til sommertreffet..? har litt tro på time attack med den bilen,, gi japsene ei utfordring=)

ble hardt å kjøre e30 uten servo.. +tipper jeg må ha meg servo og skikkelig sperre.. men fy så gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det 17 og 18 du trenger? kunne sikkert tatt en runde jeg og i mosjøen og sett hva jeg fant..

Det er det, om du gidder, har tid og plass, så er det konge det. Vi skal prøve å ha med dekkomlegger. :D:D

Men det må være "litt godt" med spor igjen, og gjerne breie. Kan bruke opp til 295 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ kan kom med 4 hjul med 225/45 R17 så du kan få slit ut på acr vis æ får sett på di rundan det hold :lol:

Takker for tilbudet. :D

Er så mange som ønsker det, og har lovet en god del. Så går det sikkert 2-max 3 runder på de 4.

En i fjord som ble så skuffa at det ikke gikk lenger.

Så tror jeg at jeg kansje har nok snart. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. hvorfor sliter du ut dekkene så fort da? på disse powerdrift treffene og lignende så pleier jo de fleste å få kjørt overraskende mange runder på ett sett dekk....

Ikke vet jeg, er da flere som sliter med det samme. Med Nissanen med 385 rwd, så var det ikke så stort problem, så mere hk, MYE mere slitasje, for hjula går mye raskere rundt. Så er det kjøre stil ol som også spiller inn.

Men om du ikke kjører fult over alt, så går det seff flere runder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. hvorfor sliter du ut dekkene så fort da? på disse powerdrift treffene og lignende så pleier jo de fleste å få kjørt overraskende mange runder på ett sett dekk....

Rudskogen er 1800 meter eller noe sånt, tre runder er 5.4km. Er jo ikke så mye av det stykket hjula ikke spinner, så syns nå det er litt distanse allikevel jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rudskogen er 1800 meter eller noe sånt, tre runder er 5.4km. Er jo ikke så mye av det stykket hjula ikke spinner, så syns nå det er litt distanse allikevel jeg...

ikke når disse supra/200sx karene gjør det tilsvarende og holder dekk'ene gående i 8-10 runder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...