Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor må du ha et annet svinghjul? Spør for at jeg ikke vet ;)

Må ikke, men det er sånn dobbel masse svinghjul med gummi svingningsdemper. Så det skal bli mindere rykk ved igang setting. Er det på de fleste nye biler. Men jeg er ute etter fult hjul spinn ved igang setting jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du ha et annet svinghjul? Spør for at jeg ikke vet ;)

Må ikke, men det er sånn dobbel masse svinghjul med gummi svingningsdemper. Så det skal bli mindere rykk ved igang setting. Er det på de fleste nye biler. Men jeg er ute etter fult hjul spinn ved igang setting jeg. :D

Utrolig hva man lærer bare ved å lese slike tråder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke så mye om dagen, leita etter svinghjul og div bremse slange ting i dag. Men har fått grov pussa hele bilen, carbon luka har også blitt matt :D Bare taket igjen, det vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med. Dritt at det er takluke på bilen. Så må pusse resten med vann slipe papir 800. Fant litt rust ved bak vinduet, hm rart det når bilen kommer fra sol kysten. Her er clutchen jeg skal bruke.

pb1s9mdvy1xh8qzyki6h.jpg

fb2o70vswc37cgifp8dg.jpg

9zkbrh8x5b8e9cclkryq.jpg

105vikdtxmt5vldqf0l7.jpg

jdma1hel6c5eo0gtnbhm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja går litt langsomt om dagen. Prøver å få tak i sånt jævla M42 svinghjul, men det er ikke så lett. De som har, er hjemme til uka, det er jo altfor lenge til. :D Planen var å ha motor å gir på plass til helgen. Men om ikke jeg får tak i svinghjul disse dager, så spøker det :evil: Det nye grenrøret ble sendt fra Stockholm i dag, så det skal hentes i Strømstad på fredag. :D

Fått pusset taket og hele den ene siden i dag med 800 papir. Så i morgen blir resten av karossen og fangrene ferdig pusset. :D

Mulig det bare blir dette setet, så slipper jeg å ha på noen andre en barn. :D Kan begynne med sånn barne taxi kansje. :D

7nqwq0ycns3hysy3qwpz.jpg

b2l1j721l05cd2ntzt9f.jpg

tnqno5j6qfd7xdybnrzv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...