RoaldJ Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 her går det unna.. for hver dag (eventuelt hver time..?) jeg er innom denne tråden er det en update.. gleder meg til neste, update altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Må ha M42 svinghjul, mulig M40 er likt, skrik ut om noen har et til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Hvorfor må du ha et annet svinghjul? Spør for at jeg ikke vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 M40 er dobbel masse M42 er enkelmasse. Må ha det pga. annen clutch. Bruker M42 selv. Tror det passer S52\S54 ettersom det passer S50`n min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hvorfor må du ha et annet svinghjul? Spør for at jeg ikke vet Må ikke, men det er sånn dobbel masse svinghjul med gummi svingningsdemper. Så det skal bli mindere rykk ved igang setting. Er det på de fleste nye biler. Men jeg er ute etter fult hjul spinn ved igang setting jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 M40 er dobbel masse M42 er enkelmasse. Må ha det pga. annen clutch. Bruker M42 selv. Tror det passer S52\S54 ettersom det passer S50`n min. Da for jeg bare leite etter M42 sving hjul ja. Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Artig lesing det her gitt! Du har et sinnsykt tempo.. Blir moro å se hvor mye som skjer denne uka her Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Hvorfor må du ha et annet svinghjul? Spør for at jeg ikke vet Må ikke, men det er sånn dobbel masse svinghjul med gummi svingningsdemper. Så det skal bli mindere rykk ved igang setting. Er det på de fleste nye biler. Men jeg er ute etter fult hjul spinn ved igang setting jeg. Utrolig hva man lærer bare ved å lese slike tråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Rått prosjekt, følger ivrig med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Skjer ikke så mye om dagen, leita etter svinghjul og div bremse slange ting i dag. Men har fått grov pussa hele bilen, carbon luka har også blitt matt Bare taket igjen, det vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med. Dritt at det er takluke på bilen. Så må pusse resten med vann slipe papir 800. Fant litt rust ved bak vinduet, hm rart det når bilen kommer fra sol kysten. Her er clutchen jeg skal bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Skjer ikke så mye om dagen,..... yeah right! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compare94 Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Ja, nå må du skjerpe deg og få litt fortgang på sakene! TREIGING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Ja syntes det har vært litt stille her.... Har jo tross alt holdt på med bilen i 9 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Ja går litt langsomt om dagen. Prøver å få tak i sånt jævla M42 svinghjul, men det er ikke så lett. De som har, er hjemme til uka, det er jo altfor lenge til. Planen var å ha motor å gir på plass til helgen. Men om ikke jeg får tak i svinghjul disse dager, så spøker det Det nye grenrøret ble sendt fra Stockholm i dag, så det skal hentes i Strømstad på fredag. Fått pusset taket og hele den ene siden i dag med 800 papir. Så i morgen blir resten av karossen og fangrene ferdig pusset. Mulig det bare blir dette setet, så slipper jeg å ha på noen andre en barn. Kan begynne med sånn barne taxi kansje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 hehe, konge! har en guttunge på 6mnd som hadde vært superklar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå