Superbeetle Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 er det 3 tilskuere jeg ser på det bildet der??!! Ser mest ut som noen som bare snakker sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 er det 3 tilskuere jeg ser på det bildet der??!! tre som står ulovlig å glor på "nordpolen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 men du yngve... ta og sjekk navnet på tråden din a. tror det mangler noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 er det 3 tilskuere jeg ser på det bildet der??!! Ja var bare de 3 hele helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 er det 3 tilskuere jeg ser på det bildet der??!! tre som står ulovlig å glor på "nordpolen" Ikke "nordpolen" det. Er vel breisladd svingen det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 men du yngve... ta og sjekk navnet på tråden din a. tror det mangler noe Hvor og hva mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 nei jeg så litt feil.. my bad.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 men du yngve... ta og sjekk navnet på tråden din a. tror det mangler noe Hvor og hva mangler? m3 46 ? ikke e46 asså? kanskje litt kresen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Fornøyd "morty" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Uheldig igjen altså? Synd at en liten skrue-jævel skal ødelegge for kjøring når man har tatt den lange turen for å få kjørt. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Fornøyd "morty" ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Var pen kjøring så lenge det varte Var nesten kun deg og kompisen din(?) jeg orket å ta bilde av utpå banen, mye røyk og dobbelkjøring til tider! Tenkte spørre om enn tur, men så madammen var fast passasjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Var pen kjøring så lenge det varte Var nesten kun deg og kompisen din(?) jeg orket å ta bilde av utpå banen, mye røyk og dobbelkjøring til tider! Tenkte spørre om enn tur, men så madammen var fast passasjer Ja, Per Kristian i den ene BS Bilder S13 Silvian, begynner virkelig å få dreisen på kjøringa. Har nesten lyst til en tur på høsttreffet også. Har byttet oljefilter hus i kveld, og i morgen kveld er bilen oppe å går igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Altså, en ting jeg har lurt på.. Når det er noe galt med bilen din, får du noe søvn da? Virker jo som at du MÅ fikse ting med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Altså, en ting jeg har lurt på.. Når det er noe galt med bilen din, får du noe søvn da? Virker jo som at du MÅ fikse ting med en gang Viss det er sånn så er det jo bare bra med ett kjempe bra pågangsmot! . fikk endelig sett denne live på ACR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå