destroyy Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Artig artig Får satse på at bilen holder hele helgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Artig artig Får satse på at bilen holder hele helgen da Ja det gjør den nok, har vært en del barne sykdommer i år. Men sånt må man regne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Ble en fin 2 plass på Vålersladden i helgen Bilen funker meget bra nå, bare å bytte dekk og fylle bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Ja Fredrik tok deg jaggu, men må si jeg trodde seiern var i boks en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 grattis med 2. plassen, og en (nå) skuddsikker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Herregud, for en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Frisk satsing på Våler i helga! Skikkelig gøy å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Har litt film av deg som blir lagt ut etter kvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Du skal ha for høy ingangsfart i svingen...Å det ratt utslaget ditt er jo helt sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Grattis med 2plass.. Trodde du skulle ta det hele der en stund.. Og ellers rå kjøring på banen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Takker å bukker Har fått mange tilbake meldinger på at jeg hadde best fart inn, og mange mener seieren skulle vært min. Men var litt røyk på Fredrick, så det var utslaget. Han er vel snart umulig å slå. Den kjøringa hans sen søndag, tror jeg neppe de Japsene, hadde hengt på og kjørt så gromt. Skal bli gøy å se hva han får til i USA, neste år. Så har mye å lære av den gale Mr. Halllon. Jeg er mega fornøyd med bilen nå, begynner endelig å få til litt kjøring. Hadde noen greie oppstell ved flagg gutta, de klagde på gruss sprute der de sto. Om noen har noen kule bilder, så sleng dem gjerne inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Her går det fint ' Her går det ikke så bra, tom for dekk og Aasbø hørte jeg og ikke så. Ble noe sent på brekket, og valgte å kjøre rett ut, så det ikke ble taket/ siden på meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 knall kjøring på lørdan yngve. var noen heftige oppstell du hadde. vi hønefoss gutta var også. (uten bil for min del) mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 knall kjøring på lørdan yngve. var noen heftige oppstell du hadde. vi hønefoss gutta var også. (uten bil for min del)mvh Takker Syns selv jeg fikk litt god flyt i kjøringa da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå