M3 Yngve Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Har litt film av deg som blir lagt ut etter kvart Supert Får jo bare bilder, så film hadde vært fint. Håper det er fra lørdagens kjøring Fant dette fra Powerdrift treffet på Rudskogen, forje helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Konge å se det grønne monsteret live i helga! Gikk bra detta og: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Så kom seff vaiern å ødela hele bildet.. Men du satsa friskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Ja hadde flaks at Moen ikke traff meg denne gangen. Nå skal bilen vaskes i timer, for å få bort Våler sanden (noe som nesten er umulig) feste side skjørt og ellers gå over og sjekke/ fikse små ting. Ser ut at det blir Mo i rana tur i august også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 haha=) så tøft.. bra du kommer og lager show... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Har litt film av deg som blir lagt ut etter kvart Supert Får jo bare bilder, så film hadde vært fint. Håper det er fra lørdagens kjøring Fant dette fra Powerdrift treffet på Rudskogen, forje helg. Får sikkert lagt den ut i løpet av kvelden, er ikkje store greiene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 ikke helt ferdig, men men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2009 Tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 har du et bilde av hvordan den ser ut bakfra ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 er ikke så farlig, sier meg ferdig med skinnet nå hvis du noen gang skal spille lfs så si ifra så kan du få skinnet og bmw modden:) har til og med fiksa nesten lik lyd på den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Er ikke noe spille man, men fikk jo litt lyst til å prøve da. Hvordan spill /boks, må jeg skaffe da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 er bare et spill til pc'n. kalles Live for speed(lfs). koster litt over 200kr vel og lastes ned fra lfs.net. grafikken er dårlig med fysikken er helt rå. er digg hvis du har ratt og pedaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Da har jeg spyla bilen for Våler sand i timer. Satt fast difusor og skjørt, og fiksa noen små ting. Har leid prøve skilt for fredag og lørdag, så blir vel litt "råning" og div kansje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Da skal jeg endelig få være med å råne i godbilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Da skal jeg endelig få være med å råne i godbilen! Jeg vil og! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå