M3 Yngve Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 "Korleis er ratt utslaget på nissan og denne kontra e30 med original tannstang?" Kan ikke sammenlingnes. På E30 må man sette på servo tannstang fra E36, om man har en fra M3 3.0 eller helst Z3, så for man mindere runder. Men alle E36 funker utmerket. Kan også Sapce ut lenke armene i tillegg, med 3mm skiver. Da går felg/ dekket i ramme vangen eller noe annet. Men da er det bare å sette på felg med mindere ET, eller space ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Hmm, oki... Eg har kjørt originalt i 3 år no og syns det funker utmerket men er nokk sikkert bedre med kortere styring når man er vandt til det.... Prøvde en Sierra IS med kort styring her for ei stund tilbake, synst det var ekkelt Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Blir ikke så kjempe kort med E36 syns jeg, får også mere styre utslag. Så blir litt sånn vinn vinn da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 åssen forstilling er det du bruker yngve? ser jo nesten ut som noe mercedes greier i og med at hjulene så ut de la seg når du hadde fullt overlegg.. Merce Ikke bann i kirken. Skal ALDRIG noen Merce deler på denne M3en. Er custom bære armer og laga nye hull på spindlene til lenke armene. Så nå vandrer den mye mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 åssen forstilling er det du bruker yngve? ser jo nesten ut som noe mercedes greier i og med at hjulene så ut de la seg når du hadde fullt overlegg.. Merce Ikke bann i kirken. Skal ALDRIG noen Merce deler på denne M3en. Er custom bære armer og laga nye hull på spindlene til lenke armene. Så nå vandrer den mye mere. hehe.. måtte bare spørre=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Da har bilen fått sin siste kjøring på Rudskogen i dag. Satt ny rekord i å bruke opp dekk i dag. Ble borte 26 stk dekk, var 8 stk så vitt brukt litt og resten helt nye. Så nå skal bilen settes vekk litt, å taes fram når E30 M3 er mere klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 få deg sponsor til red-smoke-tires hehe.. har troa på at du kunne lagt masse rød røyk i langsvingene får man ikke grønn og da? det hadde passa fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Hva skjedde på Rudskogen i dag egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 hvor kan man få kjøpt smoke-tires til 16", og ca pris?? sorry OT, med jeg likte film jeg så fra gatebil av bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Hva skjedde på Rudskogen i dag egentlig? Biltema sandefjord treff. Ikke det at jeg vet hva det er men. Trodde ikke det var mulighet for alle å kjøre der, men det var det visst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Isjda.. På dagtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Ja Biltema Sandefjord leier banen 2 ganger i året. Så blir sånn venner venners treff. Ønsker ikke noe særlig over 40 stk. Var 38 nå. Da er det plass nok til alle, og slipper å ta noe hennsyn Syns på de fleste treff at jeg ikke får kjørt som jeg ønsker pga mye biler i veien. Så i går fikk jeg presse bimmern meget hardt. Funker som bare det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Kjekt da. Kunne tenkt meg å slengt meg med på et litt lite befolket treff snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Noen som vil låne bilen til Yngve? Jeg har den her, nøkler og alt.. Jeg tar 1000 kr for 20 minutter. Er det greit Yngve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Kommer å tester litt jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå