skrammel Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 NICE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Når jeg hørte og så denne nye grom bilen til Mikael Essa, var jeg solgt. Helt lik motor som denne, må da funke det vel. Tror han kjører på grenrør bare, men fy for en lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Rått Yngve! Du er gale har det gått=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Rått Yngve! Du er gale har det gått=) Jeg er ikke gal vel.?? Prioriterer bare på beste måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 tøft prosjekt:) var en sånn motor en skulle ha i e46`en:) blir det kompressor nå også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Nei da.=) Bare rått dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 tøft prosjekt:) var en sånn motor en skulle ha i e46`en:)blir det kompressor nå også? Tror ikke jeg trenger det. Ønsker å lage en bil med max kjøre glede og max holdbarhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 detta blir konge yngve.gleder meg til og se framgangen på detta bygget. med drømmemotorn til enhver fortapte bmwsjel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 'En ny epoke i livet mitt har startet' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Blir ny tråd når ting begynner å ramle inn av deler. Går nok fort 2-3 mnd før motoren er her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Æsj jeg blir kvalm... Det her blir psykt rått, blir det datasprut eller orginalhjerne/girkasse? Er det lov å spørre om hvor mye en må gi for en sånn motor? Gleder meg til ny tråd med masse bilder å oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Æsj jeg blir kvalm... Det her blir psykt rått, blir det datasprut eller orginalhjerne/girkasse? Er det lov å spørre om hvor mye en må gi for en sånn motor? Gleder meg til ny tråd med masse bilder å oppdateringer He he, kan da ikke bli kvalm av en sånn motor vel, og lyden er vel noe alle liker. Blir nok data sprut, om ikke vi får mekka til org ecuen, noe jeg tror blir vansklig/ umulig, når jeg ikke har ews og el nettet til bilen. Ja det er lov, ga 48 951 kr med kasse, ecu og div, ferdig frakta i Usa. Så er vel hjemme på rundt 60. Så skal nok bli enda mere økonomisk dette bygget, men en del grommere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Å ikke mer, det var jo ikke gal pris, gleder meg til å høre å se den ja! Utseende messig a, blir det M3 eller noe mer? Er det "autolat" på den eller får du de med manuell og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Såå...du vil ikke bygge om Mondeoen min til M3ondeo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Skal ikke sette den i en E30 da? Den svenske M3en fungerer jo rimelig greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå