M3 Yngve Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Dagen i dag har godt med til ferje tur til Strømstad for å hente euro grenrøret. Satt på alu motor og gir fester. Det meste til short shiften er nå på plass. Må sveise på en nippel på grenrøret for eksos temp. Så i morgen sitter forhåpentligvis motor, gir og forstilling på plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Har alltid hatt lyst til å se hvordan dere bygger opp bilene.. Dette er proft gjort.. Gir oss ett stort innblikk i hvor mye dere faktisk legger ned i dette.. Hadde jeg hatt pengene til det hadde jeg nok tatt opp sporten, men har så mye anna jeg skulle ha gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 Da var motor, gir og forstilling på plass igen. D2 coilovers foran ble også montert . Fikk også sveiset på temp føler på grenrøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Jævlig bra med så mange oppdateringer, blir gøy å lese på! ser frem til å se den på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Digger prosjektet! Stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Takker for hyggelige tilbake meldinger. Prøve å få gjort mye denne uken, så det kan bli lakk snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 syns du er flink jeg yngve blir norges feteste skrense tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 fin fint prosjekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Hm, hvis bilen var ferdig pusset ned, hvorfor ikke vente med motor for å lakkere motorommet også? Ser mye mer gjennomført ut, ikke at det har noe å si for kjøreegenskapene men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 fant dette på dataen... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Røren Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Hei! Flott prosjekt! Lurer litt på ka diff. du ska bruke? Rekna med det er diff. brems på den orginalt, men denne blir vel litt "slapp" til å bruke til drifting? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hm, hvis bilen var ferdig pusset ned, hvorfor ikke vente med motor for å lakkere motorommet også? Ser mye mer gjennomført ut, ikke at det har noe å si for kjøreegenskapene men. Skal ikke lakke motor rommet, er sånn sort matt org. Ikke noe utstillings bil dette. Den skal brukes opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hei!Flott prosjekt! Lurer litt på ka diff. du ska bruke? Rekna med det er diff. brems på den orginalt, men denne blir vel litt "slapp" til å bruke til drifting? mvh Skal prøve først den org, så for se hvor lenge den holder og ikke blir "slapp" Ellers har jeg lurt på en 75%, men prøver org først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Noe småtteri ble gjort i dag også. Nytt boss til Snap-offen og Sparco rattet montert, UUC short shifteren på plass. Så monterer jeg Volvo 850 R vifte på radiatoren. Den suger bra, så for håpe jeg slipper over varm motor. Mye el er også på plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Bra jobba yngve, morro å følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå