MeSs Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 ylindgren Hvis jeg har forstått deg korrekt - så skal du skjære av orginal taket og poppe/lime fast et nyinnkjøpt Carbon tak?!? Jeg skrur ikke selv, og har begrenset knowhow... men er det ikke taket som "stabiliserer"mye på bilen da, kjenner jo det når man kjører cabrio, over trikkeskinner f.eks, at bilen "skjelver". Skjønner liksom ikke at det taket kan holde med noen pop nagler og litt lim.. du skal jo ikke kjøre pent med denne liksom - flire. Man lar RAMMA være igjen bare platen.. regner jeg med.. det jeg gjorde iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 hvor mye hk skal ess sponse deg med da? hehe He he, blir det vanlige 550 hk kittet dems, med org innmat i år. Tror det holder lenge med 550 hk og ca 1300 kg bil. Fått en meget god deal med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Ekstremt kult prosjekt.Kan jeg spørre om budsjett på dette bygget? Du som driver å prøver å lure sivert nedover for å bredde/valse? Skulle bytte intr med Sivert, men ble ikke noe av. Bør ikke valse heller. Vet ikke helt hva budkjettet kommer på, men når jeg har solgt deler for over 30 000,-til nå og har sikkert 10 000,- i deler igjen å selge. Så med gode priser, bra spons og ikke minst billig bil, så koster dette ikke mere enn en "jassa" Trønder E30. : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hele ramma står igjen, bare tak platen jeg har tatt av. De limer mye på helt nye biler nå om dagen. Så lim holder nok like bra som pungt sveis. Blir noen popper også. De syns jo bare inni bilen. Skal ha på lista på taket og alt. Tror nok carbon taket er en del stivere enn org tak plata. Mye letter er den også. Taket kommer ikke før mitten av mars. Hm, kan spøke for prøve kjøring 5 april ser jeg. Men skal prøve alt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Jassa trønder E30 faktisk.. hehe.. stå på Yngve, dette blir konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Et virkelig rått prosjekt.Skulle ønske jeg hadde like mye energi som deg. Hva er fordelen med stive motor og girkasse fester forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Et virkelig rått prosjekt.Skulle ønske jeg hadde like mye energi som deg.Hva er fordelen med stive motor og girkasse fester forresten? Stive fester har flere fordeler det. Man får bort mye g krefter, blir lettere å ratte kontra sladder, om gir kassa gir seg mye, er det littere å bom gire. - er at det bråker mye i hele bilen, og kan raskere blir sprekker i karroseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Dette kom i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Vet ikke om jeg skal ha sølv eller grønne lister på dasjbordet, hm hm lure lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Hvorfor ikke gå for plantegrønne lister? Det så frikst ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 hvorfor bytte dashbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Ekstremt kult prosjekt.Kan jeg spørre om budsjett på dette bygget? Du som driver å prøver å lure sivert nedover for å bredde/valse? Skulle bytte intr med Sivert, men ble ikke noe av. Bør ikke valse heller. Vet ikke helt hva budkjettet kommer på, men når jeg har solgt deler for over 30 000,-til nå og har sikkert 10 000,- i deler igjen å selge. Så med gode priser, bra spons og ikke minst billig bil, så koster dette ikke mere enn en "jassa" Trønder E30. : Hehe.. Lukter litt mer en "jassa" Trønder E30 her ja. Kan ikke skjønne hvordan dette havner under 250.000,-. Må vel ha kosta rundt 150-200 bare bilen, minus 40 lapper, pluss rundt 100 lapper (kanskje mer) for all snacksen du har handla. Så er det jo en del timer i garasjen som en aldri kan rekne på. Bare noe jeg gjetter det her da. Hvor anbefaler du å handle m3 forresten (i utlandet)? Vært morsomt å handla seg en som en kunne brukt med prøveskilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 hvorfor bytte dashbordet? Bytter ikke, bare flocket det. Så er org dashen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 He he, kan si den havner rundt der ja. Jeg fikk tak i denne bilen i Usa og fikk den meget billig. Den har "savge tittle" som står i vognkortet. Det betyr at denne bilen blir vanskelig eller umulig å segistrere utenfor Usa. Den har vært kondemnert der nede. Bytta hele bakebarten på den og noe på fronten. Passet meg yppelig, fikk den mye billigere da. M3 i Usa er de billigste, de koster ca fra 25 000 $ og oppover med "cleen tittle" Kan finne noen under sikkert. De har da 333 hk og ikke hull borette bremseskiver, ellers er de like. Noe div småtteri og lykter er det vel også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå