The_transporter Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 flocka dash er genialt alle biler burde leveres med dette org. fra fabrikk.. det fjerner jo alt som heter lysrefleksjoner iallefall det lyset som treffer dashen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Hva vil det si å "flocke" et dashbord? Ser jo at det på en eller annen måte har blitt ru, men hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Jepp.blir ikke så ille dyrt da. Absolutt ikke et dumt valg når man kun skal ha den til bane. Meget bra potensiale her! Ille å tenke på at jeg har betalt mer bare for den nye motoren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Hva vil det si å "flocke" et dashbord? Ser jo at det på en eller annen måte har blitt ru, men hvordan gjøres dette? http://www.racefix.no/other_flocking.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Sånn hadde jeg ønsket å ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Her har du link til et kit du kanskje liker. http://www.ca-automotive.co.uk/variants ... jMTkx.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Vet ikke om jeg skal ha sølv eller grønne lister på dasjbordet, hm hm lure lure. Tror det kan bli skikkelig gjennomført om du trekker den grønnfargen inn i cupe'en også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Ja, helt enig.. tror det hadde blitt fint og gjennomført jeg... Ellers så var den bilen over der rå, og den breddinga hadde gjort seg:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 dette kitet er jo også ganske kult da. og det passer jo veldig bra på en bane bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Skal ha buret grønt, sort blank eller sølv inni. Så mulig det blir den grønn fargen på lister og div ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Sånn hadde jeg ønsket å ha den denna var nok hakket tøffere enn den hvite 4 dørs eller så kan du lage en ulv i fåreklær så godt det lar seg gjøre.. meget gromt prosjekt.. ! følger med, men ofte i stillhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Blir stort sett org utsende på den i år, kun Raeger CSL kopi front, GTR panser og CSL bak luke. Så blir det scoop på taket da. Ønsker meg sånt bredde kitt. De går så fort i stykker også, når man er utenfor banen. Det er jeg ekspert på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Fikk jo 5 PM av deg på samme tid ..Legger deg heller til på msn vist du har! Sendt PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Hei yngve.. ser kjempe bra ut dette.. får løst til å bytte ut den slitne volvoen min i en M3 når jeg ser dette... ang dekk så kan jeg kansje hjelpe deg med det hvist du kommer til ACR... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Hei yngve..ser kjempe bra ut dette.. får løst til å bytte ut den slitne volvoen min i en M3 når jeg ser dette... ang dekk så kan jeg kansje hjelpe deg med det hvist du kommer til ACR... God Volven din kan du ikke kvitte deg med. Er ikke alle som har en sånn da, he he. Det hadde vært supert det. Håper det blir tur oppover, ser sånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå