M3 Yngve Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 I dag har jeg hentet noen deler fra lakker`n, må si fargen blir grønn ja. Har trua på fargen nå. Blien blir nok ferdig så jeg kan hente den på fredagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Tror dette blir utrolig bra!... Gleder meg til å følge med på monteringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Tror dette blir utrolig bra!...Gleder meg til å følge med på monteringen Takker, Blir noe montering i helgen. Skal også ha av bak stillinga og montere alu foringer og div der. De delen kommer fra Usa om 14 dager ca. Mye å gjøre frem til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 trur fargen kan bli utrolig bra når alt blir ferdig green speedmonster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Dette blir bra.. Syntes det var en sinnsykt fet farge jeg... Har trua på den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Takker gutter Blir en litt overladet grønn M3 ja, tror nok jeg blir alene med denne farge på sånn bil i 08. Så kan jeg lakke den om til vinteren om jeg blir lei av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 I dag har jeg hentet noen deler fra lakker`n, må si fargen blir grønn ja. Har trua på fargen nå. Blien blir nok ferdig så jeg kan hente den på fredagen. Blir bra det her Men hva er carbonflekken vi ser ut til venstre på lokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 I dag har jeg hentet noen deler fra lakker`n, må si fargen blir grønn ja. Har trua på fargen nå. Blien blir nok ferdig så jeg kan hente den på fredagen. Blir bra det her Men hva er carbonflekken vi ser ut til venstre på lokket? Hve det er? Er carbon flekk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 en liten tease, for og vise at det er carbon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 kul effekt igrunn var det jeg trudde det var, derfor jeg ikke sa noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 en liten tease, for og vise at det er carbon? 10 poeng til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Kul detalje syntes jeg, blir gøy å se bilen montert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 hah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Fargen ble jo kanon da! Skal du ha farge på carbon taket som kommer også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 hehe...Var skeptisk i starten, men nå tror jeg den grønnfargen kan bli utrolig kul på bilen Likte detaljen på bakluken. Man kjøper liksom ikke en armani genser uten noen logoer på....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå