Ad|oS Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Spesiell farge, men kan bli bra. Vil ikke uttale meg mer om fargen før jeg har sett hele bilen i den hehe Men ikke dum den lille "flekken" på trunken nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Tror det blir bra greier det der, blir ihvertfall ikke en usynlig bil på banen. blir sikkert og veldig bra når du får delt opp de store grønne arealene med svart dekor. var jo forresten ikke så dum touch den på koffertlokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Fargen ble jo kanon da!Skal du ha farge på carbon taket som kommer også eller? Ja, det carbon taket er ikke lakket med klar lakk og er matt. Så det blir sort blank lakk på det. Det som skal syns av carbon er de lufte rillene på panseret, den "flekken" på bak luka og litt på difusoren bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 I dagens samfunn er det jo viktig at bilene er grønne He he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Fin Farge det der ja.. Blir nok bra i kombinasjon med masse klistremerker.. Til neste år får du ta fargen til de nye ambulansene Så blir du sett da å... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 hehe.. Den ble grønn!!!!!!! så faktisk veldig bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Ja nye miljø bilen til Belona dette, he he Burde lage så jeg kan kjøre på E85 med så grønn bil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Gleder meg til å se denne ferdig feeet farge da...blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Gleder meg til å se denne ferdig feeet farge da...blir bra Blir nok aldrig helt ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Gleder meg til å se denne ferdig feeet farge da...blir bra Blir nok aldrig helt ferdig. det er sant...men når den blir tatt i bruk som den skal bli ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Fargen så fet ut Likte teaseren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Tilton blir vel dyrt i lengden?Hadde en 3 plater på en bil før, å må si jeg ble litt sjokkert over hvor fort platene ble slitte... Kjørte en HKS 2 plater på nissanen min. Den har fungert i flere år til både bane og gate bruk. Ble brukt hver dag, og lamellene var ikke i nærheten av slitte. Dessuten får jeg 3 clutchmaster eller sonic lameller til 1500-2000,- Det er lomme rust i det store regnestykket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Ja, jeg må ha en sånn Tilton i reserve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Det første jeg tenker på når jeg ser den grønnfargen der er Kawasaki! Bilde av en grønn Kawasaki Edit: Bildet ble så sinnsykt stort så jeg gjorde det om til en link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Det første jeg tenker på når jeg ser den grønnfargen der er Kawasaki!Bilde av en grønn Kawasaki Edit: Bildet ble så sinnsykt stort så jeg gjorde det om til en link. Yngve: Du kan få kawasaki Team Green kjøre dressen min fra mine gyldne Motorcross dager Perfectly blands in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå