EdgePerformance.no Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Det første jeg tenker på når jeg ser den grønnfargen der er Kawasaki!Bilde av en grønn Kawasaki Edit: Bildet ble så sinnsykt stort så jeg gjorde det om til en link. Yngve: Du kan få kawasaki Team Green kjøre dressen min fra mine gyldne Motorcross dager Perfectly blends in Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ja det hadde vært kult. He he, tenker nok den sitter godt rundt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Da var bilen lakket grønn, mangler bare sort rundt vinduer og panser, som muligens blir gjort i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Spessielt.. Hehe, blir kanskje rått når den blir ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Den ble grønn iallefall Tror den kan bli utrolig fet når den er ferdig montert og med litt dekor... Men den overgangen mellom sort og grønn på C-stolpen...Hvordan skal den være..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Ble bra det der... Blir nok bra når alt er montert skal du se;) hehe.. ja, den overgangen? noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Da var bilen lakket grønn, mangler bare sort rundt vinduer og panser, som muligens blir gjort i morgen. Nuff said. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Over gangen skal bli en bue, forhåpentligvis. Så rett utfra side vindu og en bue til nederst på bak vindu. Har nevnt det for de som lakker. Men de er ikke så bra på Norsk, men noen jævler til å lakke og maskere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Haha.. SYREGRØNN faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Det handler om å bli sett og lagt merke til Nå kan du kjøpe råder i web shoppen min Yngve, så når kan du kline til med snurre syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Dette blir rått! Fargen er jo knall den, men det vil absolutt gjøre seg med noe sponsor-greier rudt om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Det handler om å bli sett og lagt merke til Nå kan du kjøpe råder i web shoppen min Yngve, så når kan du kline til med snurre syntes jeg Ja blir sett nå, he he. Blir nok litt mye grønt nå, men når jeg får på sort og sølv reklame og muligens sorte eller sølv felger, blir det nok kult. Har dørene til salgs for en sponsor. Så om noen har lyst på å gi meg noen kr til bensin og diesel i sommer, kan de få store merker på dørene. Blir "snurre" med reim drift her vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Ble ikke noe sort lakk på bilen i helgen FAEN. Men fikk batteri feste fra pulver lakkern, og fikk hentet difusoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 dette her blir sjikkelig bra.. gleder meg til og se den live på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Grønt blandet med karbon var ganske rått spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå