Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

RÅTT! Gleder meg til å se denne ferdig.. kanskje jeg får sitte på med denne også Yngve.. ;) vi snakkas til sommeren

He he, ja du sniker deg vel inn i sete før man våkner om morran du:D

Ser ut til å bli en god del gromme biler på gutta i løpet av vinteren. Min favoritt til nå, tror jeg må bli Skylinen til Meidal. BMW M50 2.8 motor i en Nissan Skyline er jo liksom ikke vær dag man ser og ikke minst hører. Ratten på venstre side blir heller ikke feil. Så alle V8 mata Nissaner jeg må kjøre fra. He he, blir ikke lett å komme først i køen nå nei, men gøy skal det bli. :D Ses plutselig ja, 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw, du må jo komme ned til kristiansand og kjøre i helgene... powerdrift (er det vell!?) skal jo ha drifting så og si annenhver søndag som jeg har fortstått det... så vi får jo se om ikke du dukker opp der en gang ;-)

Blir nok flere turer til Kristiandsand denne sommeren ja. Gatebil og Powerdrift skal jo ned der minst en gang vær. Blir sikkert flere med Powerdrift. Er meget gøy, krevende og ikke mint lærerikt å kjøre kjeggler og bruke veien der. Har jo noe å forsvare der nedenfra også jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen har noen gromme tips på noen "racing" look felger er jeg intr. Må være minst 8X17" men max ET 15. Ønsker meg helst 9" bred foran og 10" bak. Skal ha 17" og 18". Tror 4-6 eiker blir det kuleste. Sorte eller sølv. Takker for tips. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw, du må jo komme ned til kristiansand og kjøre i helgene... powerdrift (er det vell!?) skal jo ha drifting så og si annenhver søndag som jeg har fortstått det... så vi får jo se om ikke du dukker opp der en gang ;-)

Blir nok flere turer til Kristiandsand denne sommeren ja. Gatebil og Powerdrift skal jo ned der minst en gang vær. Blir sikkert flere med Powerdrift. Er meget gøy, krevende og ikke mint lærerikt å kjøre kjeggler og bruke veien der. Har jo noe å forsvare der nedenfra også jeg :D

ikke dumt! var å kikka i dag... var jo vått men ble jo en del kjøring på folk :-) altfor mye hvite 200r med gull felger og polerkant... var jo en og annen bmw og cossie som koste seg litt... du får jo bare komme deg ned etterhvert så vi får se noe annet på banen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen har noen gromme tips på noen "racing" look felger er jeg intr. Må være minst 8X17" men max ET 15. Ønsker meg helst 9" bred foran og 10" bak. Skal ha 17" og 18". Tror 4-6 eiker blir det kuleste. Sorte eller sølv. Takker for tips. :D

Var det ikke Barracuda som hadde noen fine?

Eller hva med mine egne? RacingHart RS721 med svart senter og polert kant? Mener du kan få de i 18"

Disse er hvertfall hos Stylingtech.. Han selger vel pakkepriser på disse.. Uten at jeg skal skrike for høyt slik at "alle" får felgene mine så koster de vel 25 000 med dekk i 18".. Og dessuten så spesiallages disse etter ditt ønske.. Vil du ha ET12 får du ET 12 osv..

Barracuda Superstar EVO:

starformevoc.jpg

Racinghart RS721:

721B.jpg

Og skulle du velge noen av disse.. Vil jeg sitte på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tips. De Racing Hart var tøffe ja. Hvem forhandler disse i Norge da? :D Importøren er vel kansje den jeg skulle ha tak i. :D

Svein eirik selger disse ja.. driver styling tech i levanger.. kjenner han godt.. du fikser deg sikkert bra pris hos han..;)

går med bilen? blei tøff i grønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...