M3 Yngve Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Da har det skjedd litt i dag. Syns fargen ble meget bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Fikk også en fin pakke fra Summit i dag også. Så har kompisen min kjøpt sope brett til bilen, kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Sweet! Blir lagt merke til på bana den der! PS: Verkstedet ditt er ei operasjonsrom på sykehuset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato84 Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Very Nice, Very Nice!! Sexy time;) Det eneste som er kjedlig med denne prosjektloggen er at den går så radig frem at den snart blir ferdig! Alltid like artig å følge med på denne tråden! Fortsett å poste flere og flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Konge yngve. Ser ut som om motoren min kommer rett over helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Konge yngve. Ser ut som om motoren min kommer rett over helga Ja om en laaaang mnd så er mye gjort her håper jeg. Taket mitt kommer sent i mars, er jeg lovet. Så tror jeg ikke ESS har fått de nye innsuga enda. Så håper på kjøring 5 og 6 april på skogen. Jomfru turen liksom. Håper jo seff at kompressor og alt er på stell til det. Gleder meg mye til å se de bremse papirene du for på den go motoren din. Ikke minst lyden når du drar igang. Blir mye gromt på "veien" i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 se der ja! fargen ble meget bra!!!!! hvis du ikke blir lagt merke til i DEN bilen med DEn fargen så er det ikke din skyld, da er det folket rundt det er noe galt med!! carbon details for the win! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 meget strøkent det ble jo jævla bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Jeg bare lurer på noen ting, hvem brukte du til å frakte bilen din hvor ble den fraktet fra hvor mye kostet det hvor lang tid tok det og så er det bare å gratulere, sykt fet bil. hadde ALDRI valgt den fargen på min egen bil, men SYKT kult at andre gjør det så det ikke bare er sort og sølv..... gratulere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 kruuute bil=) gleder meg til å få se den på acr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Det ble jo veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 ser bra ut dette. men hva med sorte hjørnelykter/blinklykter? ble litt rart med noe hvitt på hjørne foran plutselig. men bedre enn orange er det jo uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 blir bra. gleder meg til og se denne. men støtter det med svarte blinkers. da blir liksom lykte "hel" svart. det hadde passet dritbra : ) synes hvertfall at hjørtet er for hvit nå : ) blir bra til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Du imponerer stadig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 grønn film på lysa kanskje? men lukin gud! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå