Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hm, bremser ha noe med motor styringa å gjøre, syns jeg virkelig høres rart ut. Alle BMWer har jo eget motor el. Men er ikke sikker på det du snakker om. Men skal ha en helt annen softwere, og da tror jeg at ting blir kobla ut det jeg ønsker. Skal ikke ha katter og ikke bruke bakre lamda, feks. Blir ESS tuning som gjør dette når de monterer komp kittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kopier som de fleste har buer jo litt mer bakover, jeg synes denne lille forskjellen er utgjør veldig mye (så mye at jeg den ene dagen likte csl-bakluke, og den andre dagen ikke, om hverandre - før jeg skjønte at det var forskjellige varianter). Men det er kanskje avstøpning du har? Tror den siste fra vorsteiner er det ihvertfall..

Litt av et prosjekt du har satt igang da, ser ut som det går unna også. Håper du lager noen skikkelige filmklipp når du er ferdig??

Ps. Hvis jeg ser deg på rudskogen en gang, så skal jeg peke på bilen din og skryte av at det var han jeg kjøpte bakluka av. He he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sklidd på isen og knekt fingrene eller?

Update!! Hehe

Nei ikke helt, men små ting som ikke syns tar så lang tid. Har holdt på med foringer til hele bak stillinga i flere dager nå. En jævla dritt jobb ja. :twisted: Venter også på noen foringer til, for å få bakstillinga på plass igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Bynte å lese på tråden din, og måtte jukse litt å se på siste sia her..

På side 1 har du bilde av Handbrekk og coilovers.. er det fra d2racingsport eller??

Ja det er D2 vet du. Kjøpt oss Autofx. :D

Aha...

Ja har D2 selv.. Coilovers :) Sykeste jeg har kjent av coilovers!!!! Iallfall under 20.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail av Morten Bangås som er en av dem som driver sommertreffa på ACR. Blir ikke noe trailer fra østlandet i år. :(:( Så da blir det nok ikke noe tur på meg dit, om ikke noen har noen gode forslag å få bilen oppover til en grei pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...