M3 Yngve Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Fikk på alt på bak luka og bakfanger, med difusoren på søndag. Så henta jeg deler i går. I dag har jeg montert brekket og brøvd litt stoler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 har du sjekka kos det går med motorstyringa uten alt elektronikken som er orginalt? veit noen e46er går i nød program viss abs føler defekt foreksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hm, bremser ha noe med motor styringa å gjøre, syns jeg virkelig høres rart ut. Alle BMWer har jo eget motor el. Men er ikke sikker på det du snakker om. Men skal ha en helt annen softwere, og da tror jeg at ting blir kobla ut det jeg ønsker. Skal ikke ha katter og ikke bruke bakre lamda, feks. Blir ESS tuning som gjør dette når de monterer komp kittet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 De fleste kopier som de fleste har buer jo litt mer bakover, jeg synes denne lille forskjellen er utgjør veldig mye (så mye at jeg den ene dagen likte csl-bakluke, og den andre dagen ikke, om hverandre - før jeg skjønte at det var forskjellige varianter). Men det er kanskje avstøpning du har? Tror den siste fra vorsteiner er det ihvertfall.. Litt av et prosjekt du har satt igang da, ser ut som det går unna også. Håper du lager noen skikkelige filmklipp når du er ferdig?? Ps. Hvis jeg ser deg på rudskogen en gang, så skal jeg peke på bilen din og skryte av at det var han jeg kjøpte bakluka av. He he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 rått prosjekt! står respekt av dette her =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Har du sklidd på isen og knekt fingrene eller? Update!! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Hei.. Bynte å lese på tråden din, og måtte jukse litt å se på siste sia her.. På side 1 har du bilde av Handbrekk og coilovers.. er det fra d2racingsport eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Har du sklidd på isen og knekt fingrene eller?Update!! Hehe Nei ikke helt, men små ting som ikke syns tar så lang tid. Har holdt på med foringer til hele bak stillinga i flere dager nå. En jævla dritt jobb ja. Venter også på noen foringer til, for å få bakstillinga på plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hei..Bynte å lese på tråden din, og måtte jukse litt å se på siste sia her.. På side 1 har du bilde av Handbrekk og coilovers.. er det fra d2racingsport eller?? Ja det er D2 vet du. Kjøpt oss Autofx. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 Noe småtteri har det blitt gjort i kveld. Laga ferdig dørkalu på gulvet foran, og holdt på med foringer til bærearmen foran. Møkka jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Hei..Bynte å lese på tråden din, og måtte jukse litt å se på siste sia her.. På side 1 har du bilde av Handbrekk og coilovers.. er det fra d2racingsport eller?? Ja det er D2 vet du. Kjøpt oss Autofx. Aha... Ja har D2 selv.. Coilovers Sykeste jeg har kjent av coilovers!!!! Iallfall under 20.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Har du bilder fra monteringen av lenkearmene?? Så du hadde på et bilde lenger opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 Har du bilder fra monteringen av lenkearmene??Så du hadde på et bilde lenger opp Har ikke montert dem enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Fikk mail av Morten Bangås som er en av dem som driver sommertreffa på ACR. Blir ikke noe trailer fra østlandet i år. Så da blir det nok ikke noe tur på meg dit, om ikke noen har noen gode forslag å få bilen oppover til en grei pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 hurtigruta, men den går bare fra bergen, så det er bare aktuelt for oss som bor på vestlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå