andreee Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 enig , stiliger det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Blir meget bra dette Men som photoshop bildet viste, FÅ på en grønn ring på felgkanten Her er enda et eksempel på at farge på ytter-ringen gjør seg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525 Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Fett med den ringen på felgene ja \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Laget ny og lenger gir spak i dag, fått lakka sølv deksel på dasjen. Koblet opp resten av bremse systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Nå å begynner det å ligne en bil snart. Fått montert alt på og rundt dasjbordet, så har setene blitt prøve montert og mye annet småtteri som tar mye tid. Kjøpte et sett med 9.5X18" felger i dag. Ble helt greit, men tror Thommas må dekorere dem litt. Rosa kansje. Se hva " 2 cool skriver" på Gatebil forumet. Han har sikkert mye gromt selv. Skriver "M3" he he, sånne jantelov folk her i landet. Ønsker sånne lykke til her i livet. Så trenger alle stemmer jeg kan få, når det begynner. Sitat: heftigste prosjekt hmm det var ikke lett.. meeen.. lindgrens "M3" som e så harrystyla (av fulle retards) at det gjør vondt i øynene å se den, hadde trolig satt fyr på fa1skapet om jeg gikk forbi noe sånt en tidlig søndags morgenen.. hvorfor ikke bare kle hele bilen i rosa plysh??? hmm (tipper moderatorene vurderer ny utkastelse av 2cool, bring it on honey .. tåler dere ikke meninger så føkk hele forumet for min del!! ) _________________ 2cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 haha. 2cool er bare missunelig.. syns felgene var tøffe på bilen, men kanksje en smule små? ser hvertfall sånn ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Dagens flaueste det der ja! Stakkars gutt.. Bare 2 dager til de åpner for stemmer, oppfordrer alle som abbonerer på denne tråden til å stemme, og når dere har gjort det får dere alle venner og slekt til å gjøre det samme, la oss få satt tullinger som 2cool på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Felgene ble dritfete =) Syns egentlig ikke di felgene er no fine men på den bilen ble di dritråå!! =) 18" ser litt smått ut ja men blir sikkert endel bedre når bilen kommer ned på gulvet 18" dekk er iallefall litt billigere enn 19" da selvom det ikke er store forskjellen... forskjellen ligger fra 17" til 18" vell... Men nå får mann jo nesten kjøpt hvem som helst størrelser billig Få se et bilde av hele bilen med begge felgene på da =) Lyst på svarte med blank kant selv men da tror jeg det blir Titan felgen til Biprodukter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Skal du først dekorere de.. Så vurder grønn kant altså.. Syns det blir gjennomført i hvertfall.. Hva angår "2cool", så er vel han en av de gutta som kjører rundt i sånne biler vi ler av her på forumet.. Hvis M3 csl er feil.. Hva er da riktig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Skal du først dekorere de.. Så vurder grønn kant altså.. Syns det blir gjennomført i hvertfall..Hva angår "2cool", så er vel han en av de gutta som kjører rundt i sånne biler vi ler av her på forumet.. Hvis M3 csl er feil.. Hva er da riktig?? Er ikke CSL jeg har, men er da en org M3. Tror jeg skal prøve på matt sort kant med grønn stripe ja. De nye 18" ser små ut pga det står 225 dekk på 9.5 bred felg, da ser det smått ut. Blir bilde med bilen på gulvet i helgen. Lager ARP bolter i nava bak nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 har sotte i over 1 time her å lest hele tråden, å kan ikkje si noe annet en dette er helt rått, farge valget å alt var kjempe bra. stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 oi oi, se her da.. har ikke vært her en stund, du jobber med bilen hverdag eller? jobber fort som faen jo. tror jeg må starte på bilen min snart jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Om bilen er skodd med 18 el 19" felger spiller vel ingen rolle, tipper det blir breit uansett jeg. Og diskusjon rundt detaljer vil det vel alltid være, er jo noe av morroa det da. Og la nå 2cool være tøffeste gutten i klassen da. Bilen her blir i allefall RÅ uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Skal du først dekorere de.. Så vurder grønn kant altså.. Syns det blir gjennomført i hvertfall..Hva angår "2cool", så er vel han en av de gutta som kjører rundt i sånne biler vi ler av her på forumet.. Hvis M3 csl er feil.. Hva er da riktig?? Er ikke CSL jeg har, men er da en org M3. Tror jeg skal prøve på matt sort kant med grønn stripe ja. De nye 18" ser små ut pga det står 225 dekk på 9.5 bred felg, da ser det smått ut. Blir bilde med bilen på gulvet i helgen. Lager ARP bolter i nava bak nå. 225 på 9,5" er "akkurat" passe det =) Sånn vi liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Du må ha grønn kant. Ser ganske bra ut på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå