Brustad Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Værdens råeste bauer cab isåfall! Gratulerer Yngve, dette ble HELT værst!! Über grom senk og fargekombinasjon! Har stor tro på at med dekor og Carbontak blir dette meget bra! Ang taket, skal det lakkes eller være i carbon look? Lyser litt lamper ja, men den midt på der som indikerer antispinn off er det vel bare å ta ut pæra fra ! :) Lykke til, gleder meg til og se denne live i 2008 sesongen! Har fulgt tråden hver dag siden starten og er imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Bare en ting å si RÅTT Prosjekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 Værdens råeste bauer cab isåfall!Gratulerer Yngve, dette ble HELT værst!! Über grom senk og fargekombinasjon! Har stor tro på at med dekor og Carbontak blir dette meget bra! Ang taket, skal det lakkes eller være i carbon look? Lyser litt lamper ja, men den midt på der som indikerer antispinn off er det vel bare å ta ut pæra fra ! :) Lykke til, gleder meg til og se denne live i 2008 sesongen! Har fulgt tråden hver dag siden starten og er imponert! Takker Skal ikke ha den så lav, blir å justere litt opp ellers går det fronter vær gang man er litt på curvsen. Taket blir nok Flossmann som jeg lakker sort blankt, den kommer i sånn matt carbon tror look jeg. Hadde håpet å slippe å ta ut alle de pærene, men må nok sikkert det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Ble kult dette Yngve,men har du fjernet alt som har med abs etc å gjøre? Motor skal, ha litt signaler her og der for å fungere som den skal,og det ser jo ut som den er slanket litt her og der,men kanskje ess har en løsning/chip der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 har du tenkt på dekor? har du hatt noe klister på den i hele tatt? eller kommer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 RÅTT PROSJEKT!!!!! takket være deg så vet jeg hva jeg har tenkte til å gjøre med min M3 Jeg har staret med å kjøpe inn et Bremse kit fra Brembo, siden man må jo også tenkte på å stoppe galskapen hehe Jeg lurte om du selger det orginale M3 rattet? Siden jeg driver med et annet BMW prosjekt. Stå på, du har fått min stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 Ble kult dette Yngve,men har du fjernet alt som har med abs etc å gjøre?Motor skal, ha litt signaler her og der for å fungere som den skal,og det ser jo ut som den er slanket litt her og der,men kanskje ess har en løsning/chip der? Takker Ja, jeg har fjærnet alt av "hjelpe" ting til bremsene. Håper de kan "luke" ut alt jeg ikke trenger. Skal få helt ny softwere tror jeg de sa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 har du tenkt på dekor? har du hatt noe klister på den i hele tatt? eller kommer det? Blir bare reklame i sort og sølv. Har ikke vært noe på bilen, annet en det som står inne bak setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2008 RÅTT PROSJEKT!!!!! takket være deg så vet jeg hva jeg har tenkte til å gjøre med min M3 Jeg har staret med å kjøpe inn et Bremse kit fra Brembo, siden man må jo også tenkte på å stoppe galskapen hehe Jeg lurte om du selger det orginale M3 rattet? Siden jeg driver med et annet BMW prosjekt. Stå på, du har fått min stemme Takker for stemme og at du liker "leke bilen" min. Kan godt gi meg det bremse kittet, he he. Har dessverre solgt rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Sinnyskt bra den så ut når den kom ned på bakken... Hadde ikke hatt noe i mot den akkrat.. Hehe, får satse på en del mer HK i morgen da. Får i hvertfall håpe det ikke går andre veien. Som om det vil skje;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Ble utrolig stilig! Tenker det er mange som angrer av de som mente at grønt ikke ble kult. Skal du har nyrene i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Ble utrolig stilig! Tenker det er mange som angrer av de som mente at grønt ikke ble kult. Skal du har nyrene i? Ja nye nyrer ligger å venter, men er noe lakkern skal fikse der først. Skal også fikse overgangen fra grønt til sort, ved bak ruta. Så er en del småtteri enda ja. Så for håpe den er helt ferdig til rundt 1 mai. Det er planen. Men skal da ut å prøve litt før det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morwik Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Hissig senk på den, haha Hvor mange kg vil du estimere at du har lettet den når den er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Den ble bra "tilslutt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Blei sinnsyk tøff biln Yngve bytta ut bilde av dama m biln din som bakgrunn på pcen nu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå