M3 Yngve Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Til tross for alle timene du har lagt inn i bilen; Det må være bra morro å levere inn en 340hk bil, å hente den 200hk sprekere uten å løfte en finger! Haha..Jeg liker å bygge selv, men ser VELDIG godt gleden i et turn-key konsept Bremsepapirene må legges ut ja Turn-key konsept?? Var med å monterte hele komp kittet, så jeg fikk en innsikt på hvordan det er byggd opp. Så min mekanikker og jeg, har litt greie på ting, om der skjer noe når enn er på bane feks. Er den første som har fått lov til det det borte. Bør ikke være der nå de bremser, mapper og gjør ting som jeg overhodet ikke har greie på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2008 Var 3 stk M3 E46 med min der borte, denne fra sørlandet får samme CRF 550 kittet som meg. Helt annet farge valg, men var tøff denne også. Gromt med 20" hjul på M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Rått! Men syns din var hakket vassere, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Rått! Men syns din var hakket vassere, for å si det sånn! Veeeldig enig hva er det med at alle skal lakke bilene todelt/tofarget for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Rått! Men syns din var hakket vassere, for å si det sånn! Veeeldig enig hva er det med at alle skal lakke bilene todelt/tofarget for tiden? En trend vel Men ikke alt som er like pent, akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før nå?! Ser ut til å bli en helrå bil det der! I samme slengen som du får fiksa opp den overgangen svart/grønn på C-stolpen bør du få de til å legge en hvit pinstriping i alle overgangene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Du er vel fornøyd med det flotte vårværet vi har her i Sandefjord nå Yngve... Bilen ble utrolig bra! Håper den blir å se her i byen etterhvert! Kanskje oppe hos Aadne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Du er vel fornøyd med det flotte vårværet vi har her i Sandefjord nå Yngve... Bilen ble utrolig bra! Håper den blir å se her i byen etterhvert! Kanskje oppe hos Aadne? Ja, jeg er så inni helvette forbanna på dette været. Hadde jo store planer om å få bilen så ferdig som mulig nå i påsken. Nå står den vær fast i Østfold liksom. Makan, kunne jo kommet snø noe tidligere da. Er glad i snøen jeg, men vært meget kjekt uten nå i år. MEN BEHØVER IKKE KOMME HER NEDE I VESFOLD OG ØSTFOLD. Blir vel noen runder med prøve skilter, når den blir ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 ":2ejitmb3]Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før nå?!Ser ut til å bli en helrå bil det der! I samme slengen som du får fiksa opp den overgangen svart/grønn på C-stolpen bør du få de til å legge en hvit pinstriping i alle overgangene også At ikke du har sett den tråden, vet jeg ikke helt hva jeg skal svare på, men har jo vært stort sett daglige uppdates, fra 4 januar vel. Blir ikke noe hvitt på denne bilen nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Hvorfor står den fast i Østfold bare fordi det er litt snø? Går jo an å kjøre bil med henger selv om det er snø. Du har jo til og med skaphenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Har du sett ut vinduet i dag gunnar? Stikkord: SNØSTORM!! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Har du sett ut vinduet i dag gunnar?Stikkord: SNØSTORM!! Haha Ja. Det går an å kjøre bil selv om det snør litt. Verden står ikke stille av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Snør litt? Dæven, her hjemme blåser du jo overende bare du åpner utgangsdøra.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 21, 2008 Share Skrevet Mars 21, 2008 Snør litt? Dæven, her hjemme blåser du jo overende bare du åpner utgangsdøra.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Jeg har vikelig vært ute en vinter natt før ja, og kjørt med henger. Vi snakker at det aldrig hadde vært sånt vær på sørlandet før, men oss skremmer man ikke så fort. http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.ph ... 89#p284413 Den hengeren har små hjul og er meget tung, så har jeg litt for breie BF All på Hiacen, eller ikke noe + på dette føret. Men håper vi skal nok bort å få hentet den i løpet av morgen dagen. Er et lite problem til, jeg har satt motor, gir og alt i alu foringer. Det gjør så at de bankesensorene gir utslag, og den går da ned 10 grader på tenninga. Det betyr ca 10-15 hk på topp. Men bremser fine 450 hk på hjula nå. Så tror nok det holder lenge jeg. Ellers må de justere det så den ikke blir så sensitiv på de bankesensorene, men da kan det hende at den ikke justerer tenninga om jeg får tenningskank, som den burde. Er meget komplisert den orginale ECU på BMW ja. Er jo nesten som et gromt data sprut spør du meg. Har om programert gass responsen også, så skal bli virkelig gøy å prøve kjærra snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå