Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forskjellen i HK på Euro og US kommer delvis av katter, og delvis av regnemetoden de bruker.

De bruker SAE, vi bruker DIN.

343 DIN=338 SAE forskjell fra 333=5

333 SAE=338 DIN forskjell fra 343=5

Ser man bort ifra regnemåten, er det kun 5 reelle hester i forskjell (på papiret), i.e. katter.

Det er riktig at det er forskjell på DIN og SAE HK effekt.

Hm, merkelig igrunn at det fremdeles brukes HK i "bil-verden", selv i Europa.

Alle andre typer industri som omhandler motorer har for lengst lagt dette begrepet på hyllla...

Hk tilhører jo SAE men flertallet omtaler effekt som Hk selv i Norge.....

BkW er jo det riktige å bruke, HK er ett "utdatert" begrep...... Why ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen skader på bilen da? :o

Hadde flaks når hjulet datt av. Trodde jeg pungterte på forhjulet i langsvingen, så kjørte rolig til jeg kom bak i S svingene, da datt felgen heldig vis bare ned på navet. Dekket sto oppi skjermen, uten å lage bulk. :D Så ingen skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jææævli fett detta ;D

reklamen ble bra, men hvorfor forskjellig kapsel innerst i felgen foran og bak?

Har jobbet dag og natt de siste ukene for å bli ferdig til 5 april. Fikk henta felgen fra lakk på torsdag, så derfor ikke alle senter koppene på. Kommer senter kopper og grønne striper på alle felgene etter vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige tilbake meldinger :D Bilen funka meget bra, jeg var noe rusten som sjåfør etter en vinter i garasjen. Hadde problemer med at vannet ble varm, men etter at vi fikk ordnet vifta så den gikk riktig vei, fikk den god kjøling. ( godt litt fort i det siste :D ) Det som jeg må fikse på er ny olje kjøler ute ved hjulet. Den org står rett bak IC og for for lite luft. Blir ny olje kjøler med vifte. Må sjimse opp clutch plata, så den tar med en gang, skal senke DB noe, for bråker for mye. Syns ikke lyden er noe grom når den "skriker" sånn heller. Blir mye grommere lyd når den blir mørkere. :D Blir nok å se på Rudskogen til lørdagen igjen, til ny testing. Da skal det kjøres mest spor og justeres dempere. Hadde 4 gir med 224/17" dekk i "venteren" med god sladd. :D

Må også lage bedere styre utslag. Så med alt på stell, mange timer bak rattet, skal dette bli kjempe artig bil å leke med. Angrer ikke på at jeg bytta ut Nissan. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler bare film nå!!! hehe

Godt det gikk bra med bilen, holdt på å få tårer da du ribbet en E46 M3. Men det ble så bra at eg står på det du gjorde, så nå må den ikke skades!!

Å jo da, blir nok noen skader. :D For denne skal brukes opp, he he. Må huske at dette er en bil som skulle brukes til deler i USA. Nå for den noen år her på berget, for den eventulet havner opp som dele bil. Men da for mange noen "greie" deler å bruke videre. Men skal da ikke prøve å ødelegge den med det første. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...